Skravletråd AUGUST!

Dinosaurvafler
5495a3793279bc25ef6bea6f05103d0e.jpg
Kule vaffler

God kveld[emoji2]
Håper den blir det. Formen har vært elendig, har måtte ta kvalmestillende igjen i dag[emoji17] Men har fått shoppa litt, vasket to maskiner med klær og bretta tre maskiner[emoji28] nå sitter jeg og venter på å få servert ytrefileet, fløtegratinerte poteter, stekte grønsaker og sopp[emoji39]

Gratulerer med lille jenta[emoji1]
Ingen erfaring med lactualose...du har prøvd malt?
Tusen takk :)
Prøvd malt nå siden hun begynte på hipp. Ingen effekt. Ringte helsesøster og vi er begynt på lactulose i håp om at det kan løsne biffen. Fælt å se henne plages så utrolig mye :(

Tusen takk :)
Prøvd malt nå siden hun begynte på hipp. Ingen effekt. Ringte helsesøster og vi er begynt på lactulose i håp om at det kan løsne biffen. Fælt å se henne plages så utrolig mye :(

Vurder også å bytte merke på mme, for det er noen som reagerer ulikt på dem.

God kveld[emoji2]
Håper den blir det. Formen har vært elendig, har måtte ta kvalmestillende igjen i dag[emoji17] Men har fått shoppa litt, vasket to maskiner med klær og bretta tre maskiner[emoji28] nå sitter jeg og venter på å få servert ytrefileet, fløtegratinerte poteter, stekte grønsaker og sopp[emoji39]
God bedring :happy:

Sleng på at etter turnering gikk mannen på dugnad på lekeplassen før han kjørte eldste på besøket han avtalte på turneringen (nyskilte foreldre og mora bor nå i en annen skolekrets men ungene fortsetter på skolen så antar far bor her, men ungene hos mor og altså da i kjøreavstand) og kom hjem i tide til at jeg nå la lillesøster, før han skal hente guttungen igjen om et par timer er det "lørdagsgodt og film" (eller noe annet på tv trolig) med mellomste da

Dere er flinke altså[emoji2][emoji122] en herlig aktiv familie!

Ja. Så dumt. De rakk nå leke litt før mannen var ferdig på dugnad og kjørte ham da. Men vi får forsøke å ordne mer besøk. Av de i klassen

Alltid greit å opprettholde det sosiale med klassekamerater[emoji2]

Dere er flinke altså[emoji2][emoji122] en herlig aktiv familie!

Nja, en aktiv mann i alle fall, JEG har jo egentlig bare vært hjemme med et varierende antall unger i og utenfor huset :P

Alltid greit å opprettholde det sosiale med klassekamerater[emoji2]

En fordel det ja.

Han har jo et par kompiser i trinnet under da, og det er ikke verdens undergang det, men greit å ha noen i klassen også (8. klasse kan bli kjedelig uten...) og ikke minste det å rett og slett være en del av gruppen i klassen

I rekken av "hverdagen faller på plass" men også i rekken "hektiske helger" får ungene muligens plass på svømmekurs fra i morgen. Det begynte i dag og er lørdag og søndag ettermiddag sånn hele høsten, men med fortløpende opptak ettersom unger flyttes oppover i gradene. Vi sto ikke på offisiell venteliste, men jeg har vært i kontant emd hun som styrer det ang mulighetene (spurte egentlig når neste kurs er, siden jeg ikke visste det var fortløpende opptak) Nå gikk tilbudet frst til dem på venteliste, men om de ikke kan så kan våre unger få plass. Og det er jo kjempefint om de kan, for de trenger definitivt å lære å svømme disse ungene mine

Back
Topp