Skravletråd AUGUST!

Typisk. Min sønn er nesten aldri sosial med gutta i klassen.

Så han traff en av dem på søstra sin fotballturnering og avtalte et besøk nå i ettermiddag.

Like før han skal dra dukker en av de beste kompisene i klassen opp på døra, det har aldri skjedd før! Typisk at da skal han vekk :-(

Veldig typisk det der[emoji19]

2 fornøyde barn hopper på trampolinen, hpper kompisen til kb snart drar i grunn , vært her i 5 t

Dinosaurvafler
5495a3793279bc25ef6bea6f05103d0e.jpg

Veldig typisk det der[emoji19]
Ja. Så dumt. De rakk nå leke litt før mannen var ferdig på dugnad og kjørte ham da. Men vi får forsøke å ordne mer besøk. Av de i klassen

Hodepine from hell, var ikke helt det jeg planla i dag..
Har orket å støvsuge en etasje å være på butikken..
Nå ligger jeg rett ut å ser skjønnheten og udyrer

God bedring søta[emoji4] håper den forsvinner snart!

Det blir det helt sikkert

Tror det jeg å. Har pynta bordet der pølsene og kakene skal stå med vennebyen duk, og der vi skal spise med Elsa servietter, nonstop, hjerte sjokolade og i morgen små former med popcorn[emoji1305]

Ja. Det ble en travel helg dette her. Neste helg står det ikke noe på planen enda. Men da burde vi fått det i stand dersom guttungen skal ha klaseeselskap, det er jo allerede en uke siden dagen

En ledig helg er perfekt for selskap[emoji1]

Flink du er![emoji1][emoji122] blir det jordbærkake også??[emoji1]

Det blir jordbærmuffins. Med meierismør, rømme, yoghurt og jordbærbiter. Hadde egentlig tenkt å fylle de med vaniljekrem men de er mektige nok uten[emoji28] i Elsa former selvfølgelig! Å i morgen skal jeg lage en ostekrem på toppen og pynte med jordbær og frost figurer

Back
Topp