Jeg skal finne en løsning til det andre ermet, og skaffe meg en ja.Omgangsteller er veldig grei ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal finne en løsning til det andre ermet, og skaffe meg en ja.Omgangsteller er veldig grei ja![]()
Typisk. Min sønn er nesten aldri sosial med gutta i klassen.
Så han traff en av dem på søstra sin fotballturnering og avtalte et besøk nå i ettermiddag.
Like før han skal dra dukker en av de beste kompisene i klassen opp på døra, det har aldri skjedd før! Typisk at da skal han vekk :-(
Takk for detGod bedring
Det blir det helt sikkertTakkligger ikke så halvgæli Ann faktisk. Så tror dette faktisk kan bli bra[emoji12]
Det et litt lenge.2 fornøyde barn hopper på trampolinen, hpper kompisen til kb snart drar i grunn , vært her i 5 t
Kule!Dinosaurvafler
![]()
Ja. Så dumt. De rakk nå leke litt før mannen var ferdig på dugnad og kjørte ham da. Men vi får forsøke å ordne mer besøk. Av de i klassenVeldig typisk det der[emoji19]
Fant et dinosaur-vaffeljern innerst i et skap.Kule!
Lager dinosaur- vafler, hva driver dere med?
Hodepine from hell, var ikke helt det jeg planla i dag..
Har orket å støvsuge en etasje å være på butikken..
Nå ligger jeg rett ut å ser skjønnheten og udyrer
Lager dinosaur- vafler, hva driver dere med?
Det blir det helt sikkert
Ja. Det ble en travel helg dette her. Neste helg står det ikke noe på planen enda. Men da burde vi fått det i stand dersom guttungen skal ha klaseeselskap, det er jo allerede en uke siden dagen
Med dinosaurvaffeljernHvordan lager man det?[emoji1]
Jeg er nettopp ferdig på jobb..
Takkligger ikke så halvgæli Ann faktisk. Så tror dette faktisk kan bli bra[emoji12]
Flink du er![emoji1][emoji122] blir det jordbærkake også??[emoji1]
Fant et dinosaur-vaffeljern innerst i et skap.
Det var brukt, men ikke av meg, vet ikke hvor vi har det fra, eller hvor gammelt det er
Hvertfall i dag kjenner jegDet et litt lenge.