Skravletråd AUGUST!

Ikke bestandig like lette å forstå disse søte små...

Lille U kommer løpende til pappaen inne på kjøkkenet og sier "Ute sol, ute sol" hvorav pappaen svarer "Er det sol ute U?"
Lille U svarer "Ja, ute sol, ute sol" og fortsetter og gjenta dette ganske entusiastisk.
Jeg ser på mannen og sier "Kjære, tror han prøver å si at han vil du skal åpne døren til terrassen"
Han spø Lille U om han skal åpne døren og får et jublende ja tilbake

I morgen fylles hele huset med familie for å feire 3års dagen til frøkna.

Vaskedama som skulle komme har vondt i ryggen, så må vaske selv.
Skal bake lefser etter oppskriften til farmor og frøkna har bedt om jordbærkake i en evighet, så må finne på noe der også...

Meeeen, istedet har jeg rydda på hobbyrommet og solgt unna strikkepinner og skal legge ut div garn[emoji23][emoji23][emoji23] prioriteringer altså[emoji23][emoji23]

Solgt strikkepinner faktsik....

Ikke bestandig like lette å forstå disse søte små...

Lille U kommer løpende til pappaen inne på kjøkkenet og sier "Ute sol, ute sol" hvorav pappaen svarer "Er det sol ute U?"
Lille U svarer "Ja, ute sol, ute sol" og fortsetter og gjenta dette ganske entusiastisk.
Jeg ser på mannen og sier "Kjære, tror han prøver å si at han vil du skal åpne døren til terrassen"
Han spø Lille U om han skal åpne døren og får et jublende ja tilbake

Å tolke og forstå.... ja, det kan være et eget fag

Solgt strikkepinner faktsik....

[emoji23][emoji23] er ikke det normalt?[emoji85][emoji23]

Jeg hadde maaaaasse addi pinner ol. Men etter at jeg kjøpte meg knitpro utskiftbare så bruker jeg de ikke lenger.

[emoji23][emoji23] er ikke det normalt?[emoji85][emoji23]

Jeg hadde maaaaasse addi pinner ol. Men etter at jeg kjøpte meg knitpro utskiftbare så bruker jeg de ikke lenger.
Skjønner.

Jeg har for det meste knut pro utskiftbare jeg også. Vurderer av og til om jeg skulle solgt de i tre, men nå strikker jeg med et par og det er jo litt behagelig også...

Skjønner.

Jeg har for det meste knut pro utskiftbare jeg også. Vurderer av og til om jeg skulle solgt de i tre, men nå strikker jeg med et par og det er jo litt behagelig også...

Jeg strikker bare med de utskiftbare i tre. Elsker de![emoji5] men er jo smak og behag.

Jeg strikker bare med de utskiftbare i tre. Elsker de![emoji5] men er jo smak og behag.
Noen herker i overgangen mellom metall og tre. Noen har jeg knukket. Jeg elsker dem ikke. Men av og til liker jeg dem.

Noen herker i overgangen mellom metall og tre. Noen har jeg knukket. Jeg elsker dem ikke. Men av og til liker jeg dem.

Jeg strikker mye jevnere og penere med de. Men ja, har knekket noen jeg å![emoji85] spesielt 3-4mm er såre.

Jeg strikker mye jevnere og penere med de. Men ja, har knekket noen jeg å![emoji85] spesielt 3-4mm er såre.
Jeg har ikke helt tenkt over hvilke jeg strikker penest med.

Men under 3,5 er tre høyrisiko hos meg, fra 3,5-4 og oppover går det stort sett bedre.

Jeg har ikke helt tenkt over hvilke jeg strikker penest med.

Men under 3,5 er tre høyrisiko hos meg, fra 3,5-4 og oppover går det stort sett bedre.

Går heldigvis bedre etterhvert. Lenge siden jeg har knekt noen nå. [emoji5]

Går heldigvis bedre etterhvert. Lenge siden jeg har knekt noen nå. [emoji5]
Jeg også.

Men to grunner til det.

Jeg har ikke strikket på lenge.

Og jeg erstattet dem etterhvert med pinner av metall. 3,5 har jeg i karbonz. 3 hadde jeg ikke så der kjøpte jeg i Nova nå

Jeg også.

Men to grunner til det.

Jeg har ikke strikket på lenge.

Og jeg erstattet dem etterhvert med pinner av metall. 3,5 har jeg i karbonz. 3 hadde jeg ikke så der kjøpte jeg i Nova nå

[emoji28]

Karbonz likte jeg ikke. Syns garnet hektet seg fast i overgangen på tuppen. Men tåler jo mer [emoji5]

[emoji28]

Karbonz likte jeg ikke. Syns garnet hektet seg fast i overgangen på tuppen. Men tåler jo mer [emoji5]
Jeg har bare den ene og de er greie nok. Men Nova liker jeg best, ingrn overganger på pinnen.

Back
Topp