Skravletråd AUGUST!

Da har jeg sendt mannen og de eldste på fotballturnering, mellomste sin første. Eldste er bare med som tilskuer. Lillemor og jeg er hjemme. Jeg ville gjerne være med men hun skal sove i løpet av den tiden og har ellers lite tålmodighet til å se på i tre timer desverre.

Men med kamper 10, 11 og 12 er det i det minste enda en del igjen av dagen etterpå.

I morgen har eldste turnering fra 11, da skal mellomste i bursdag 11-13 så jeg blir vel å være sjåfør, ikke være med da heller. Med mindre jeg må sitte på lekeland og se på selskap, da må jeg få plassert lillemor hos mine foreldre tror jeg...

Cup neste helg her, veldig tidlig kamper i år for oss som bor et stykke unna
Da har jeg sendt mannen og de eldste på fotballturnering, mellomste sin første. Eldste er bare med som tilskuer. Lillemor og jeg er hjemme. Jeg ville gjerne være med men hun skal sove i løpet av den tiden og har ellers lite tålmodighet til å se på i tre timer desverre.

Men med kamper 10, 11 og 12 er det i det minste enda en del igjen av dagen etterpå.

I morgen har eldste turnering fra 11, da skal mellomste i bursdag 11-13 så jeg blir vel å være sjåfør, ikke være med da heller. Med mindre jeg må sitte på lekeland og se på selskap, da må jeg få plassert lillemor hos mine foreldre tror jeg...

Noen som har brukt lactualose til nyfødte? (3uker)? Kan man bruke det når ungen ikke får bæsja?:/ nylig begynt på hipp og to dager siden hun har fått av magen :(

Absolutt :)
Takk takk. Formen er plutselig veldig fin idag, så det var en deilig start på dagen.
Håper du har en fin start på dagen;)

Så bra du føler deg bedre[emoji2]
Flott form her også, er på jobb og skal være her fram til i kveld[emoji4]

Noen som har brukt lactualose til nyfødte? (3uker)? Kan man bruke det når ungen ikke får bæsja?:/ nylig begynt på hipp og to dager siden hun har fått av magen :(
Bruker du malt i flaskene?

Ser at det har du prøvd.

Snakk med helsestasjonen/apoteket før du gir lactulose i alle fall. Hadde vært nølende med så ferske barn..

I morgen fylles hele huset med familie for å feire 3års dagen til frøkna.

Vaskedama som skulle komme har vondt i ryggen, så må vaske selv.
Skal bake lefser etter oppskriften til farmor og frøkna har bedt om jordbærkake i en evighet, så må finne på noe der også...

Meeeen, istedet har jeg rydda på hobbyrommet og solgt unna strikkepinner og skal legge ut div garn[emoji23][emoji23][emoji23] prioriteringer altså[emoji23][emoji23]

Har ikke snakket med henne så mye, mye som skjer rundt de så vil ikke mase

Stort sjokk Ja, det går seg til etterhvert men foreløbig er det veldig tøft så vi får bare være flinke og støtte opp
Ja får gjøre det en kan❤️

Back
Topp