AbsoluttFint å være i rute[emoji2]
God bedring!
Takk takk. Formen er plutselig veldig fin idag, så det var en deilig start på dagen.
Håper du har en fin start på dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttFint å være i rute[emoji2]
God bedring!
Hello ladies! Lenge siden! Alt bra med dere? Planer for helgen?
God morgen og god lørdag. Håper alle får en strålende dag![]()
Våknet kl 5, tror det blir en blund senere i dag
Først må jeg legge på plass det jeg handlet i går, legge ut noen jakker for salg, legge sammen rent tøy
Gjør jeg nokHåper du får litt mer søvn senere[emoji4]
Mhm alsri vært borti det i en fotballkamp før
Jupp første gang i år
Takk[emoji4] mørk blond isj. Er noen år siden jeg har hatt orginal fargen.
Gjør det duDa skal jeg jaggu inn å sjekke igjen[emoji2]
Da har jeg sendt mannen og de eldste på fotballturnering, mellomste sin første. Eldste er bare med som tilskuer. Lillemor og jeg er hjemme. Jeg ville gjerne være med men hun skal sove i løpet av den tiden og har ellers lite tålmodighet til å se på i tre timer desverre.
Men med kamper 10, 11 og 12 er det i det minste enda en del igjen av dagen etterpå.
I morgen har eldste turnering fra 11, da skal mellomste i bursdag 11-13 så jeg blir vel å være sjåfør, ikke være med da heller. Med mindre jeg må sitte på lekeland og se på selskap, da må jeg få plassert lillemor hos mine foreldre tror jeg...
Absolutt
Takk takk. Formen er plutselig veldig fin idag, så det var en deilig start på dagen.
Håper du har en fin start på dagen![]()
Så bra du føler deg bedre[emoji2]
Flott form her også, er på jobb og skal være her fram til i kveld[emoji4]
Prøvd med malt?Noen som har brukt lactualose til nyfødte? (3uker)? Kan man bruke det når ungen ikke får bæsja?:/ nylig begynt på hipp og to dager siden hun har fått av magen![]()
Ja. Malt hadde god effekt på storesøster, men virker ikke å funke på lillesøster :/ Hun spiser masse, men kommer ingenting ut igjen :/Prøvd med malt?
Bruker du malt i flaskene?Noen som har brukt lactualose til nyfødte? (3uker)? Kan man bruke det når ungen ikke får bæsja?:/ nylig begynt på hipp og to dager siden hun har fått av magen![]()
Ja får gjøre det en kanHar ikke snakket med henne så mye, mye som skjer rundt de så vil ikke mase
Stort sjokk Ja, det går seg til etterhvert men foreløbig er det veldig tøft så vi får bare være flinke og støtte opp