>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
TakkerTakk og i lige måde
Skal straks ned å hente frøkna på SFO og så handle noen urter før jeg begynner på maten vi skal ha i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkerTakk og i lige måde
Skal straks ned å hente frøkna på SFO og så handle noen urter før jeg begynner på maten vi skal ha i kveld![]()
Hjemmelaga da?Nå ble jeg sulten og[emoji39] Her blir det pizza i dag[emoji2]
Hørtes godt ut [emoji7] Elsker sopp på pizza [emoji7][emoji7]Blir hjemmelaget ja[emoji4] kjøttdeig, pølser, sopp, rød løk og mais [emoji4]
Hørtes godt ut [emoji7] Elsker sopp på pizza [emoji7][emoji7]
Ja. Mens ermer er et pøtEr så nærme enden da [emoji23]
Ja. Det gjør alltid jeg også. Kunne hatt det som godteri alene jeg [emoji7][emoji23]Jeg og[emoji7] og fersk sopp som er frest litt i panna med krydder før man har den på pizzaen er ekstra godt[emoji2]
Jeg steker kjøttdeig som skal bli TacoHer er det båtpoteter i ovnen, kyllinglår i ovnen, bernaisesaus på toppen og salat med hodekål, reven gulrot, tomat, rødløk, agurk, mais og ananas klart![]()
15 min til alt er ferdig. Bra. Skrubbsulten [emoji23]
Banker i bordet hver gang jeg nevner det [emoji28] livredd for å jinxe[emoji7] Så herlig ! Bankibordet. Må ikke jinxes [emoji1]
Mm tacoJeg steker kjøttdeig som skal bli Taco
Hahaha forstår jeg veldig godtBanker i bordet hver gang jeg nevner det [emoji28] livredd for å jinxe
Ja. Det gjør alltid jeg også. Kunne hatt det som godteri alene jeg [emoji7][emoji23]
Godt å vite man ikke er alene. Pleier ha det til taco også [emoji14] Der har folk flest reagert først negativt. Men smakt det og likt det. Omvendt mange [emoji23]Da er vi to[emoji23][emoji28]
I dag blir det lammecarre med gratinerte poteter, brokkoli, stekt sopp og fløtesausTakkerHva skal lages i dag? [emoji1]
Godt å vite man ikke er alene. Pleier ha det til taco også [emoji14] Der har folk flest reagert først negativt. Men smakt det og likt det. Omvendt mange [emoji23]
Åh det hørtes jo helt nydelig ut da [emoji7]I dag blir det lammecarre med gratinerte poteter, brokkoli, stekt sopp og fløtesaus![]()
Den graviditeten ja. Fjerne mye godt egentlig [emoji14] Tålte ikke lukta eller smaken av kinamat og slikt [emoji23]Hmm, det har jeg ikke prøvd[emoji4] Det må prøves, bare ungen er ute og jeg liker taco igjen! Helt krise, liker ikke taco da jeg går gravid[emoji15][emoji15][emoji15][emoji85][emoji85]
Det er jeg helt sikker på at det blirÅh det hørtes jo helt nydelig ut da [emoji7]
Så fin en fredag det blir daDet er jeg helt sikker på at det blir
Og noe godt i glasset
Selvfølgelig, det er jo fr'danSå fin en fredag det blir da![]()