Skravletråd AUGUST!

En og en samtalene tar de jo på dagen. Men sånn felles møte er logisk nok greit å ta når de ikke har ansvar for å passe/undervise ungene våre. Så innfinner vi oss heller på kvelden. Det er bare det at vi i tillegg har påtatt oss en masse andre greier på kvelden men det et jo vår egen feil.

Dere er en aktiv familie[emoji2]
Her er det kun speider for eldste annenhver mandag[emoji4] det er overkommelig[emoji12]
Minstemann skal begynne på fotball nå da[emoji2]

Jeg har noen år igjen til 40 (men faktisk bare to) men vesentlig mange flere år til jeg er gjeldsfri.

Bare fem år siden vi kjøpte det huset vi bor i nå...

Vi bygde for bare 4 år siden[emoji28]
Men håper på å betale ned en del gjeld utover høsten[emoji4] selger noen tomter.

Det var det da[emoji28] kjøpte ny bil til meg i fjor, og ny til mannen i år. Så er alltid noe som fyller på. Men mamma og pappa har hytte og leilighet i Spania. Så blir heldigvis ikke noe så dyrt[emoji28] men jeg drømmer litt om campingvogn!

Så deilig med leilighet i Spania[emoji7] og hytte! Hvor ligger den?

Så deilig med leilighet i Spania[emoji7] og hytte! Hvor ligger den?

Ja, veldig deilig! Synd at jeg er gift med en som må ha noe som skjer hele tiden. For han syns det er for rolig der. Så er sjeldent vi er i leiligheten.

Hytta ligger i røsneskilen, så den blir brukt mye året rundt. Den er bare en times kjøring hjemmefra

Den sitter sånnsett relativt greit altså men etter min mening for løst. Mulig jeg pleier feste den for stramt. Jeg er vant til tøybleier som kan sitte mye løsere i livet så jeg fester disse godt men etter over et år med papir tror jeg da jeg har det relativt greit sånn det skal...

Da vil jeg nå si du har god peiling[emoji4]

Søvn og babyer ja [emoji14] Sov når de sover er vel mottoet [emoji14]

Haha ja. Jeg og mannen våkner i det minste med panikk [emoji23]

Yes[emoji106]
Det tror jeg på, var rimelig kjapp i natt da jeg hørte dunket og vrælet som kom etter.

Vi bygde for bare 4 år siden[emoji28]
Men håper på å betale ned en del gjeld utover høsten[emoji4] selger noen tomter.

HAr ikke tomter vi kan selge vi da, så her er det bare å jobbe og betale sakte men sikkert

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]
Hehe..
Høres fryktelig kjent ut.
Endelig så kan man sove lenge også våkner man med sola

Hehe..
Høres fryktelig kjent ut.
Endelig så kan man sove lenge også våkner man med sola

Ja!! Skulle være med ho som vasker hos meg til mormor kl 10. Men så har ho rota til og får ikke dratt i dag alikevel.. men hadde jo plan om å sove til minst kl 9 da[emoji23][emoji85]

Back
Topp