Snart kjøre kb så jobb , etter jobb er det rett på kamp
Hunden styra kl 4 i natt og vekte meg så fikk ikke sove etterpå ...
Passer dere hund?[emoji4]
Kjedelig å ikke sovne igjen[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart kjøre kb så jobb , etter jobb er det rett på kamp
Hunden styra kl 4 i natt og vekte meg så fikk ikke sove etterpå ...
He he ikke u følge meg nei
Men skal innrømme at vi har litt i overkant nå men men , noen bruker penger på bil, noen på reiser, noen på vesker og noen barneklær
Jeg har noen år igjen til 40 (men faktisk bare to) men vesentlig mange flere år til jeg er gjeldsfri.Det hørtes ut som en drøm![emoji1]
Jeg har passert 40 og er langt unna gjeldsfri[emoji13]
Jupp men spent på vinteren
Det skjørtet vil jeg også gjerne seGod morgen !Håpe hodepinen slipper og du får hvilt . Hvordan ser sikksakk skjørtet ut?
Ja det skal bli digg. Blir vel kanskje par år over, men blir deilig det altså!
Heldige du[emoji1] om dere ikke tar opp mer gjeld før den tid da[emoji28] hytte, båt, campingvogn?[emoji23]
TakkGratulerer![]()
Tusen takkGratulerer så mye![emoji173]️
Mhm nyskjerrig på det. Høres artig ut. Og ellers,bra med deg og dine ?Det skjørtet vil jeg også gjerne se![]()
Joda men det var vel postenJa det skjønner jeg. Har det ikke vært surr før også?
Takk for detDu også Kengu [emoji4]
God dagenGod morgen jenter. Eller morgen var det 06.30 her, men først nå jeg har tid til å skrive [emoji14]
Jobb i dag?God morgen Kengu[emoji2]
Jeg fikk noen timer nåHåper du får duppet litt mer[emoji4]
God morgenGod morgen !Håpe hodepinen slipper og du får hvilt . Hvordan ser sikksakk skjørtet ut?
Strikker det i grått også. Til mamma.Det skjørtet vil jeg også gjerne se![]()
Det var bra. Ikke alt som er like godt innpakka og dessverre heller ikke alt som blir like fint behandla [emoji14]![]()
[emoji28][emoji28] glad garnet var pakket inn i pose, for slik så pakken ut da jeg hentet den på posten![emoji79][emoji79]
Bytta 14 nøster dale alpakka mot 24 nøster Knit at home Chunky alpakka wool.
Det var bra. Ikke alt som er like godt innpakka og dessverre heller ikke alt som blir like fint behandla [emoji14]