Skravletråd AUGUST!

He he ikke u følge meg nei ;)
Men skal innrømme at vi har litt i overkant nå men men , noen bruker penger på bil, noen på reiser, noen på vesker og noen barneklær

Nettopp[emoji1] penger er til for å brukes[emoji28]

Det hørtes ut som en drøm![emoji1]
Jeg har passert 40 og er langt unna gjeldsfri[emoji13]
Jeg har noen år igjen til 40 (men faktisk bare to) men vesentlig mange flere år til jeg er gjeldsfri.

Bare fem år siden vi kjøpte det huset vi bor i nå...

Heldige du[emoji1] om dere ikke tar opp mer gjeld før den tid da[emoji28] hytte, båt, campingvogn?[emoji23]

Det var det da[emoji28] kjøpte ny bil til meg i fjor, og ny til mannen i år. Så er alltid noe som fyller på. Men mamma og pappa har hytte og leilighet i Spania. Så blir heldigvis ikke noe så dyrt[emoji28] men jeg drømmer litt om campingvogn!

2ac1d8e326d367842a96f16f43f0367e.jpg

[emoji28][emoji28] glad garnet var pakket inn i pose, for slik så pakken ut da jeg hentet den på posten![emoji79][emoji79]

Bytta 14 nøster dale alpakka mot 24 nøster Knit at home Chunky alpakka wool.

2ac1d8e326d367842a96f16f43f0367e.jpg

[emoji28][emoji28] glad garnet var pakket inn i pose, for slik så pakken ut da jeg hentet den på posten![emoji79][emoji79]

Bytta 14 nøster dale alpakka mot 24 nøster Knit at home Chunky alpakka wool.
Det var bra. Ikke alt som er like godt innpakka og dessverre heller ikke alt som blir like fint behandla [emoji14]

Det var bra. Ikke alt som er like godt innpakka og dessverre heller ikke alt som blir like fint behandla [emoji14]

Var bare flaks dette azz... hadde ikke vært veldig krise om det manglet noen nøster. Men de fikk litt sjokk på posten[emoji23][emoji85]

Back
Topp