Jeg hadde sagt grågrønn [emoji23]Er den grå eller blågrønn ?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde sagt grågrønn [emoji23]Er den grå eller blågrønn ?[emoji2]
Yey
2 hentemeldinger på pakker
En pakke på vei til postkassen
Tanker må sorteres
Jeg har litt lite oversikt enda, tror ikke jeg har noen gaver planlagt enda.
ÅneiBle skikkelig bilsyk så nå sitter jeg på doen på sykehuset...
Godt mannen er med så han kunne bli med kb opp
Her er det det og fiskegrateng som står øverst[emoji4]
TakkLykke til i dag[emoji4]
Jupp er detPakker er gøy[emoji1]
Ja[emoji173]️ vokst opp på gård selv. Vi bodde en liten periode i huset til mannen i boligfelt, men jeg klarte aldri å slå meg til rette. Også hadde jeg allerede en gård så elsker at vi valgte å bygge her! Mye å gjøre på en gård, men mye å elske også!
Mhm i agreeÅneiBilsyk er grusomt
Jeg har fri og nettopp kommet hjem fra shopping[emoji1]
Nå har jeg støvsuget 2.etasje, vannet blomster, sluppet ut katta, satt på en vaskemaskin, brettet klær, sluppet inn katta, tatt noen telefoner, kastet søppel, sluppet ut den f******** katta igjen, spist lunsj, og nå tror jeg jaggu katta vil inn igjen?![emoji15][emoji13]
Ikke så veldig syk. Men trøtt og nekter å sove....Håper dere får en fin dag tross sykdom[emoji4]
Jepp. Helt perfekt! [emoji173]️ Det bare, ender opp med at vi ikke står ordentlig opp før kl 10 hver dag da. Jeg synes 6 timer blir for lite å sove, så da sover jeg til neste oppvåkning, som er halv ti - ti. (legger oss mellom 23-00 hver kveld, og hun finner gjerne ikke roen skikkelig før ca 01.. Også sover hun tre og tre timer på natta).
Godt alt er fint da! Ingenting bedre enn det!![]()
Helt sant[emoji1] har prøvd meg i leilighet i byen, men det var ikke noe for meg..[emoji28]
Glad jeg fikk mulighet til å ta over familiegården, rive mormors gamle hus og bygge vårt eget[emoji7]
Blir nok bedre når alle er på jobb igjen av ansatte
Nå er vi bare to , det merkes
Det er det.
Så den tirsdagen tenker jeg ar mannen legger og eldste bare må vente med korpset eller gå hjem etter sin spilling mens jeg er på foreldremøte som begynner midt i øvelsen. Gå hjem er nok lurest.
Den torsdagen må mellomste enten droppe trening eller gå med broren mens jeg eller faren drar på foreldremøte og den andre legger lille.
Så venter vi bare spent på når eldste skal ha møte da
Håper det! Koselig med dåp, glad for at svigers tar seg av maten iallefall. Så blir det min oppgave å finne pynt som ikke nødvendigvis er rosa dilldall [emoji28]
Ble skikkelig bilsyk så nå sitter jeg på doen på sykehuset...
Godt mannen er med så han kunne bli med kb opp
Jeg hadde sagt grågrønn [emoji23]