Skravletråd AUGUST!

Mens mange her shopper klær og flott utstyr, så shopper jeg mat og er sååå fornøyd med innkjøpet[emoji23][emoji23][emoji23]

aabb8bb153262652afcb87976c6c054c.jpg

Ja[emoji173]️ vokst opp på gård selv. Vi bodde en liten periode i huset til mannen i boligfelt, men jeg klarte aldri å slå meg til rette. Også hadde jeg allerede en gård så elsker at vi valgte å bygge her! Mye å gjøre på en gård, men mye å elske også!

Helt sant[emoji1] har prøvd meg i leilighet i byen, men det var ikke noe for meg..[emoji28]
Glad jeg fikk mulighet til å ta over familiegården, rive mormors gamle hus og bygge vårt eget[emoji7]

Jeg har fri og nettopp kommet hjem fra shopping[emoji1]
Nå har jeg støvsuget 2.etasje, vannet blomster, sluppet ut katta, satt på en vaskemaskin, brettet klær, sluppet inn katta, tatt noen telefoner, kastet søppel, sluppet ut den f******** katta igjen, spist lunsj, og nå tror jeg jaggu katta vil inn igjen?![emoji15][emoji13]

Hva har du handlet da?:) katter[emoji23][emoji23][emoji23] men du er utrolig effektiv altså!

Jepp. Helt perfekt! [emoji173]️ Det bare, ender opp med at vi ikke står ordentlig opp før kl 10 hver dag da. Jeg synes 6 timer blir for lite å sove, så da sover jeg til neste oppvåkning, som er halv ti - ti. (legger oss mellom 23-00 hver kveld, og hun finner gjerne ikke roen skikkelig før ca 01.. Også sover hun tre og tre timer på natta).

Godt alt er fint da! Ingenting bedre enn det! :)

Søvn må jo du også ha så hadde glatt sovet til kl 10 selv[emoji1]

Helt sant[emoji1] har prøvd meg i leilighet i byen, men det var ikke noe for meg..[emoji28]
Glad jeg fikk mulighet til å ta over familiegården, rive mormors gamle hus og bygge vårt eget[emoji7]

Koselig! Jeg kjøpte nabogården da jeg var 16. Og vi rev hovedhuset i 2012 og bygget nytt da. Broren min er ikke interessert, men søskenbarna mine er skikkelig bønder begge to. Eldste kjøpte en av nabogårdene nå i år og har flyttet dit, yngste skal ta over gården til mamma og pappa og foreldra sine. Så vi er 3 stk på under 30år som har/har snart 4gårder i en omkrets på Max 2km[emoji23][emoji23] han som skal ta over mamma og pappa sin fikk sin første traktor til konfirmasjonen og jeg sa fra meg odelen på gården i tale til han da. Så er stolte foreldre og besteforeldre her [emoji5][emoji173]️[emoji173]️

Det er det.

Så den tirsdagen tenker jeg ar mannen legger og eldste bare må vente med korpset eller gå hjem etter sin spilling mens jeg er på foreldremøte som begynner midt i øvelsen. Gå hjem er nok lurest.

Den torsdagen må mellomste enten droppe trening eller gå med broren mens jeg eller faren drar på foreldremøte og den andre legger lille.

Så venter vi bare spent på når eldste skal ha møte da

Sånn må det bli for å få kabalen til å gå opp[emoji28] det ordner seg jo alltid på en eller annen måte.

Håper det! Koselig med dåp, glad for at svigers tar seg av maten iallefall. Så blir det min oppgave å finne pynt som ikke nødvendigvis er rosa dilldall [emoji28]

Snille svigers du har[emoji1]
Håper du finner masse fint! Lilla er en lekker farge da[emoji7]

Back
Topp