Hva slags ulltøy?Vert på shopping!! Handlet ulltøy til guttungen på 9, og til kommende baby på salg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags ulltøy?Vert på shopping!! Handlet ulltøy til guttungen på 9, og til kommende baby på salg![]()
Åh de her får nok ikke plass i postkassenJeg venter på flere men de er fra ebay og wish og kommer somregel rett i postkassa
Mye lettere å kose seg med det når man vet hvor fort det er over [emoji85] selv det å våkne midt på natten for å mate [emoji28]Det er noe med det[emoji4] denne gangen skal jeg prøve å kose meg mer den første tiden[emoji4]
Har en som ligger i seng og ikke vil.
Ei som er giret etter bursdag
En som gjøre alt han kan for å dra ut kveldsmaten
Mye lettere å kose seg med det når man vet hvor fort det er over [emoji85] selv det å våkne midt på natten for å mate [emoji28]
Utenom garn venter jeg bare på småÅh de her får nok ikke plass i postkassen
Hva slags ulltøy?

Jupp har detJepp, det har jeg vært[emoji2]
Du også?
Det også jaFra PetterPia?[emoji4]
Jeg endte opp med å bestille derfra jeg også[emoji28][emoji85]
Takk for detGratulerer med det[emoji1]
Nei i grunn ikkeGod kveld! [emoji5]
Noe spennende som har skjedd i det siste?
Bra her men trøttGod kveld jenter, står til?
Ei som sover og to som har brukt lang tid på kveldsmat her. Mellomste har brukt snart en time. Eldste var på trening til halv.Har en som ligger i seng og ikke vil.
Ei som er giret etter bursdag
En som gjøre alt han kan for å dra ut kveldsmaten
SkjønnerUtenom garn venter jeg bare på små
Vært på obs?To bodyer i merinoull, 2 bodyer i janus, janus strømpebukser, janus babylue, merinoull lue og merinoull bukser.![]()
Jeg har lyst etter å ha sett ser gode tilbudet.Vært på obs?
Vært på obs?
Nei, det er en veldig grei kles butikk for barn i Kristiansand sentrum. Der var det masse salg [emoji7]
Åh okNei, det er en veldig grei kles butikk for barn i Kristiansand sentrum. Der var det masse salg [emoji7]