Skravletråd AUGUST!

Det er kjekt da[emoji4] ebay?
Ja pluss premine jeg vant her. Håper den kommer i kassa. Er jo sokker. Så burde få plass [emoji14] Har ganske stor kasse så

Min blander seg ikke utover å svare på "hvilken dag skal vi pynte treet?" og tilnød ha en mening ang kino
Ja da er det forskjell for han skal være med på alt.. ikke alltid like greit for noen gang jeg veldig uenig! :wtf:
Meeen, han er utrolig flink og god på å være med, så bør være mer stolt over det og sette pris på det, for uenigheter finner vi alltid en løsning på :D

Den ser jeg. Kan ikke få lys dit da?

Vi har fullt av spotter der det er tak i 1.etajse også har jeg plassert noen små lamper i vindu og på tvbenken. Er gift med elektriker som hater lamper[emoji85] så må møtes pp halvveisen. Hjelper å ha på lysene i 2.etasje da!

Hei hei:)

Går bra her. Mye å gjøre, men da går også tiden litt fort, som noen gang kan være greit :happy:

Så deilig! Bare til å nyte det :love7
Godt å høre :) savner jobben og oppstarten av nytt bhg-år jeg merker jeg - uvant å tenke på at neste år er det tilvenning i bhg på hun lille og tilbake på jobb for meg.. veldig takknemlig for å ha muligheten til å være hjemme med henne et helt år, men uvant siden jeg er vant til å jobbe fulltid og vel så det [emoji28]

Godt å høre :) savner jobben og oppstarten av nytt bhg-år jeg merker jeg - uvant å tenke på at neste år er det tilvenning i bhg på hun lille og tilbake på jobb for meg.. veldig takknemlig for å ha muligheten til å være hjemme med henne et helt år, men uvant siden jeg er vant til å jobbe fulltid og vel så det [emoji28]

Ja det skjønner jeg. Har hørt at det er ganske vanlig at man merker det litt på seg uansett hvor deilig det er å være hjemme med babyen :)

Så går tiden veldig fort og da kan man ofte angre på hvorfor man har ønsket at tiden skulle gå fort! Prøve å nye mest mulig å huske på at Bhg start og jobb kommer fortere en forventet nesten :yuck:

Vi har fullt av spotter der det er tak i 1.etajse også har jeg plassert noen små lamper i vindu og på tvbenken. Er gift med elektriker som hater lamper[emoji85] så må møtes pp halvveisen. Hjelper å ha på lysene i 2.etasje da!

Hehe, men uansett kjekt med en elektriker da[emoji6] sjøl om dem skal ha en mening om alt som har med lys og gjøre. Nå er har min ganske god smak, så vi er som regel enige. Men kjekt å møtes på midten også.

Ja det skjønner jeg. Har hørt at det er ganske vanlig at man merker det litt på seg uansett hvor deilig det er å være hjemme med babyen :)

Så går tiden veldig fort og da kan man ofte angre på hvorfor man har ønsket at tiden skulle gå fort! Prøve å nye mest mulig å huske på at Bhg start og jobb kommer fortere en forventet nesten :yuck:
Er ei helt spesiell tid i jobben min den der første måneden etter sommerferien.. men jeg savner ikke stresset med vikarer og sykdom og grensetesting og mandagsmorgener og fredags ettermiddager [emoji28] akkurat den hverdagen kommer raskt nok tilbake!

Hva blir det til middag da?

Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...

Hva blir det til middag da?

Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...

Vi skal ha nachos eller fiskegrateng[emoji4]
Tror jeg hadde gårt for grandiosa hvis det hadde vært et alternativ her[emoji85] har hatt merkelig lyst på det i flere dager[emoji28] men Sambo nekter helt[emoji23]

Vi skal ha nachos eller fiskegrateng[emoji4]
Tror jeg hadde gårt for grandiosa hvis det hadde vært et alternativ her[emoji85] har hatt merkelig lyst på det i flere dager[emoji28] men Sambo nekter helt[emoji23]
Kjøper den der grandiosa take away. Den er veldig god kan jeg fortelle deg. :)

Hadde nachos på lørdag. :) Snadder det også

Kjøper den der grandiosa take away. Den er veldig god kan jeg fortelle deg. :)

Hadde nachos på lørdag. :) Snadder det også

Den kan nok bli godkjent her også, under tvil[emoji28] men har så lyst på den orginale[emoji85][emoji23] gravid sa du[emoji28]
Skulle egentlig ha det i helga vi og, men så kom det opp noe annet[emoji4]

Back
Topp