Postkassa er redd ved siden av eiendommen. Så ikke på døra lengre. Men er småting jeg venter som går oppi kassa![]()
Det er kjekt da[emoji4] ebay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Postkassa er redd ved siden av eiendommen. Så ikke på døra lengre. Men er småting jeg venter som går oppi kassa![]()
Ja pluss premine jeg vant her. Håper den kommer i kassa. Er jo sokker. Så burde få plass [emoji14] Har ganske stor kasse såDet er kjekt da[emoji4] ebay?
Ja da er det forskjell for han skal være med på alt.. ikke alltid like greit for noen gang jeg veldig uenig!Min blander seg ikke utover å svare på "hvilken dag skal vi pynte treet?" og tilnød ha en mening ang kino
Den ser jeg. Kan ikke få lys dit da?
Wow! Knall fintDet er ikke så lite neivi bor på gård da, ikke så uvanlig med store hovedhus
![]()
![]()
Sånn er utsikten min i staelsker huset vårt
Ja pluss premine jeg vant her. Håper den kommer i kassa. Er jo sokker. Så burde få plass [emoji14] Har ganske stor kasse så
Godt å høreHei hei![]()
Går bra her. Mye å gjøre, men da går også tiden litt fort, som noen gang kan være greit![]()
Så deilig! Bare til å nyte det![]()
Wow! Knall fint![]()
Ja, får tett oppfølging heldigvisVar tidlig det ja. Skjønner godt du blir skeptisk. Får tettere oppfølgning da vel?
Deilig når kvalmen slipper [emoji7]Hei[emoji4]
Her går det ganske greit, bikka 15 uker, kjenner liv og kvalmen er på retur[emoji4] så da kan jeg ikke klage.
Så herlig[emoji7]
Godt å høresavner jobben og oppstarten av nytt bhg-år jeg merker jeg - uvant å tenke på at neste år er det tilvenning i bhg på hun lille og tilbake på jobb for meg.. veldig takknemlig for å ha muligheten til å være hjemme med henne et helt år, men uvant siden jeg er vant til å jobbe fulltid og vel så det [emoji28]

Vi har fullt av spotter der det er tak i 1.etajse også har jeg plassert noen små lamper i vindu og på tvbenken. Er gift med elektriker som hater lamper[emoji85] så må møtes pp halvveisen. Hjelper å ha på lysene i 2.etasje da!
Det er bra. Beroliggende detJa, får tett oppfølging heldigvis![]()
Deilig når kvalmen slipper [emoji7]
Er ei helt spesiell tid i jobben min den der første måneden etter sommerferien.. men jeg savner ikke stresset med vikarer og sykdom og grensetesting og mandagsmorgener og fredags ettermiddager [emoji28] akkurat den hverdagen kommer raskt nok tilbake!Ja det skjønner jeg. Har hørt at det er ganske vanlig at man merker det litt på seg uansett hvor deilig det er å være hjemme med babyen
Så går tiden veldig fort og da kan man ofte angre på hvorfor man har ønsket at tiden skulle gå fort! Prøve å nye mest mulig å huske på at Bhg start og jobb kommer fortere en forventet nesten![]()
Hva blir det til middag da?
Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...
Kjøper den der grandiosa take away. Den er veldig god kan jeg fortelle deg.Vi skal ha nachos eller fiskegrateng[emoji4]
Tror jeg hadde gårt for grandiosa hvis det hadde vært et alternativ her[emoji85] har hatt merkelig lyst på det i flere dager[emoji28] men Sambo nekter helt[emoji23]
Kjøper den der grandiosa take away. Den er veldig god kan jeg fortelle deg.![]()
Hadde nachos på lørdag.Snadder det også