Ikke startet den enda da. Kommer sikkert i kveld. Litt klipp og lim fra pcKult. Den må jeg finne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke startet den enda da. Kommer sikkert i kveld. Litt klipp og lim fra pcKult. Den må jeg finne![]()
Jeg håper på å få i år skal jeg innrømmeKom på at i fjor fikk jeg 30.11 vite at jeg også fikk kalender av mannen (med sjokolade i) så jeg måtte kaste meg rundt og ordne. Så i år skal jeg planlegge til ham også sånn nå!
Mhm bare lite![]()
Lurt.. takk for ideen. Det skal jeg sjekke opp i. Mye stilig derGikk på senteret og hamstret "det jeg manglet" en av de aller siste dagene i november et år. Det ble dyrt
Jeg handler mye på ebay og wish til kalender nå. Så da er det greit å være tidlig ute.
Sånt må man ha.Lurt[emoji4] Det trengs her[emoji85]
Her blir det litt forskjellig i år. Noen dager felles pakke. Andre dager hver sin![]()
Bare måler litt vi i årHei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blirHeldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer
Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?
Nei vårt husSå dumt da[emoji4] borettslag?
Min blander seg ikke utover å svare på "hvilken dag skal vi pynte treet?" og tilnød ha en mening ang kinoSå deilig.
Ifjord var jeg faktisk tidlig ute.. men det er egentlig pga min mann var så kreativ og gjorde det meste![]()
På jobb i dag?God morgen Kengu[emoji2]
Jobb og møteGod morgen[emoji4] Vesla kjørt i bhg, legen ringt og satt på en vaskemaskin[emoji4] Da ble det sofaen og se om jeg finner en ny serie å se på.
Deres planer i dag?
Planer for dagen?God morgen[emoji2]
Kom på at i fjor fikk jeg 30.11 vite at jeg også fikk kalender av mannen (med sjokolade i) så jeg måtte kaste meg rundt og ordne. Så i år skal jeg planlegge til ham også sånn nå!
Sånt må man ha.
Du kan jo lese de gamle som inspirasjon, ligger eget underforum for slike på høytidsforumet.
Oj stort husDet var stort nok prosjekt ja[emoji28] ikke akkurat minste huset heller. 436kvm[emoji85] men var veldig deilig å bli ferdig! Da startet lix det nye livet vårt med nytt hus og lita frøken ikke lenge etterpå
Noen år igjen jaTomt avklart. Men det tar sin tid.
Skal vi tippe?
Skolen er sagt 2020. IKEA sier ikke før 2021. Hva står klart først? ;-)
Bestilt hva da?Bestilt litt div(igjen
) tatt noen tlf og nå ut
Så braHei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]
Planer for dagen?