Skravletråd AUGUST!

Kom på at i fjor fikk jeg 30.11 vite at jeg også fikk kalender av mannen (med sjokolade i) så jeg måtte kaste meg rundt og ordne. Så i år skal jeg planlegge til ham også sånn nå!
Jeg håper på å få i år skal jeg innrømme :p

Gikk på senteret og hamstret "det jeg manglet" en av de aller siste dagene i november et år. Det ble dyrt

Jeg handler mye på ebay og wish til kalender nå. Så da er det greit å være tidlig ute.
Lurt.. takk for ideen. Det skal jeg sjekke opp i. Mye stilig der :)

Hei damer :) Vi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter :wtf:

Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blir :yuck: Heldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer :D

Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?
Bare måler litt vi i år

Så deilig.
Ifjord var jeg faktisk tidlig ute.. men det er egentlig pga min mann var så kreativ og gjorde det meste :wacky::D
Min blander seg ikke utover å svare på "hvilken dag skal vi pynte treet?" og tilnød ha en mening ang kino

Kom på at i fjor fikk jeg 30.11 vite at jeg også fikk kalender av mannen (med sjokolade i) så jeg måtte kaste meg rundt og ordne. Så i år skal jeg planlegge til ham også sånn nå!

Heldigen[emoji4] kanskje jeg skal gi en til sambo i år så får jeg muligens neste år[emoji16]

Sånt må man ha.

Du kan jo lese de gamle som inspirasjon, ligger eget underforum for slike på høytidsforumet.

Ja, har sett dem. Men så visker en liten stemme inni meg at det ikke er noe å stresse med. Har god tid

Back
Topp