>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig myk. Men dritt absolutt !Ser myk ut. Men ekkelt å strikke i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig myk. Men dritt absolutt !Ser myk ut. Men ekkelt å strikke i
Farlig det der. Har en ferjetur. Men ca 1 times tid. Ikke så ille daVi har en god del fra IKEA. Bodde 15 minuttet unna i etableringsfasen vår... Bor desverre 4-5 timer unna nå. Ellers vet jeg hvor mye hadde blitt kjøpt.
Uff ja. Man blir jo helt tappa når ting er som det erDen ser jeg, har i grunn nok andre ting å tenke på.
Jaja. Sånn kan det gåJeg tittet på bilder og innser at jeg har snytt mellomste for sekken.
Jeg sa at eldste sparte sekken til skolestart
Og brukte bhg sekken før. Så det har hun gjort
Jeg har bilde av ham utenfor skolen 4. August 2014, første dag på sfo. Med Skolesekk.
Jeg har strikket i et mykt ekkelt garn selv. Ikke så mykt da.Veldig myk. Men dritt absolutt !
Ikke så langt det, det blir mer tiltak når en helst bør overnatte..Farlig det der. Har en ferjetur. Men ca 1 times tid. Ikke så ille da![]()
Føler man glipper liksom..også er pinnene så tjukke også. Uvant. Ubehagelig. Blir jo fin da. Men guri så kjedelig å strikke da.Jeg har strikket i et mykt ekkelt garn selv. Ikke så mykt da.
Men bare et par pannebånd. Tynn pinne da. Ekle greier.
Da er det mye mer tiltak absolutt.Ikke så langt det, det blir mer tiltak når en helst bør overnatte..
Haha. Hvor.mange år da?Vi har fått IKEA pickuppoint, men det har jeg ikke brydd meg med. Men vi får IKEA sånn om....en del år...
Tidligst 2021 har jeg lest.Haha. Hvor.mange år da?
Såpass ja. Var en del år til det.Tidligst 2021 har jeg lest.
Da begynner minstemor på skolen.
Det blir jo det.Føler man glipper liksom..også er pinnene så tjukke også. Uvant. Ubehagelig. Blir jo fin da. Men guri så kjedelig å strikke da.
Men OM jeg tar 10 cm om dagen blir det jo ferdig
Til slutt.
Ikke så mye runder nei på pinne 9. Men var nok med den kronglete tråden kjente jeg [emoji14]Det blir jo det.
Og 10 cm er ikke så mange runder på pinne 9 som jeg som strikker på pinne 3,5
Men nå er det bare ca 4 cm igjen til jeg skal ordne ermer![]()
Det tror jeg påIkke så mye runder nei på pinne 9. Men var nok med den kronglete tråden kjente jeg [emoji14]
Her var det stille til å være utfordring ja!Neinei. Fått skrevet litt på leketrådene da. Men det er for rolig her. Får prøve å sove litt jeg.
Natta [emoji1]
Tja... Forskere mener det er viktig for oss og for helsa...Hvem trenger vel søvn ? [emoji21]