He he å jada ganske ofte faktiskFult opp i dag og[emoji4] slapper du noen gang av?[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he å jada ganske ofte faktiskFult opp i dag og[emoji4] slapper du noen gang av?[emoji6]
Regntøy er med for å si det slik jaDet skjønner jeg[emoji4] isj, kjipt med regn da. Men så lenge barna koser seg så er vel det viktigst[emoji6]
He he å jada ganske ofte faktisk
Regntøy er med for å si det slik ja![]()
Det anbefalesIkke prøvd
Relativt rolig herBlir hektisk neste uke ser jeg, hverdagen er definitivt tilbake
Rydde ferdig roterommet og sette opp pulten jeg kjøpte på Ikea i gårNei, har vært en hektisk uke, så i dag er det bare avslapning og kos. Ingen planerdu da?
BaywatchFilm er en god start[emoji4] hvilken film ser du på?
Her er det skole og jobb +Relativt rolig her
Tror jeg.
Skole for de to eldste og bhg for yngste.
Fotball *2 for eldste og en gang for mellomste, men det har det vært noen uker allerde. Og sikkert et par for mannen men det et året rundt.
Korpset og kulturskolen begynner ikke før uken etter og andre aktiviteter har de ikke begynt på enda.
Tror kanskje det er miniturnering i fotball til helga.
Baywatch![]()
Morsom, litt dum noen ganger, men verdt tidenEr den bra?
Kjempe. Som regel er det minste som får mest tid. For eldste er ute mye [emoji14]
Myggstikk på øyelokket er ubehagelig
Glede er når mannen som er trøtt, lar meg legge meg først. Så jeg mest sannsynligvis sover før han legger seg.
Snorkemaskinen min gitt. Glede ! [emoji23] God natt [emoji8]
God morgen jenter![]()
Det var han. Dumt at den timen han var oppe lengre sovna jeg ikke uansett [emoji23]Ååh, snillest i verden[emoji1]
Er det også jaHørtes plagsomt ut[emoji15]
Titt tei![]()