Skravletråd AUGUST!

God morgen alle sammen
Øyet er verre i dag, hmm
Husker det ble sånn i Barcelona også men husker ikke hva jeg tok der

Ha en fin dag. Her er det søskenbarntreff i dag. Liker det ikke. Men går alikevel [emoji23] Ja. Jeg er ikke verdens mest sosiale person gitt.

God søndag folkens! Her blir det sofa og film som start :)
Her er dagen godt igang. Men én rolig søndag blir det.et par kompiser av eldste på restefest etter bursdagen, og mellomste skal i en bursdag, men ellers minimalt med planer.

Her er dagen godt igang. Men én rolig søndag blir det.et par kompiser av eldste på restefest etter bursdagen, og mellomste skal i en bursdag, men ellers minimalt med planer.
Hørtes greit ut det :)
Ingen barn her, så har mulighet til å gjøre ingenting,håper det ikke er tilfelle om et år ;)

Hørtes greit ut det :)
Ingen barn her, så har mulighet til å gjøre ingenting,håper det ikke er tilfelle om et år ;)
Ønsker deg lykke til i jakten på et liv hvor dager ikke er helt tomme :-)

Med tre unger mellom 9 og 1,5 har jeg i alle fall ikke en søndag helt uten innhold.

Det blir nok det. Hadde det vært kun meg hadde jeg ikke brydd meg. Men for barna sin del går jeg. De storkoser seg. Bare håper regner slutter snart :)

Det skjønner jeg[emoji4] isj, kjipt med regn da. Men så lenge barna koser seg så er vel det viktigst[emoji6]

Back
Topp