God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen![]()
Planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen![]()
Nei, har vært en hektisk uke, så i dag er det bare avslapning og kos. Ingen planerGod morgen til deg også
Planer for dagen?
God morgen synTitt tei![]()
Ikke prøvdJa, men å dryppe øyedråper rett på stikk
Sovet godt?God morgen alle sammen![]()
Tusen takkSå flink du er![emoji1]
Her er dagen godt igang. Men én rolig søndag blir det.et par kompiser av eldste på restefest etter bursdagen, og mellomste skal i en bursdag, men ellers minimalt med planer.God søndag folkens! Her blir det sofa og film som start![]()
Hørtes greit ut detHer er dagen godt igang. Men én rolig søndag blir det.et par kompiser av eldste på restefest etter bursdagen, og mellomste skal i en bursdag, men ellers minimalt med planer.
Ønsker deg lykke til i jakten på et liv hvor dager ikke er helt tommeHørtes greit ut det![]()
Ingen barn her, så har mulighet til å gjøre ingenting,håper det ikke er tilfelle om et år![]()
Hvilken film?God søndag folkens! Her blir det sofa og film som start![]()
Ha en fin dag. Her er det søskenbarntreff i dag. Liker det ikke. Men går alikevel [emoji23] Ja. Jeg er ikke verdens mest sosiale person gitt.
Det blir nok det. Hadde det vært kun meg hadde jeg ikke brydd meg. Men for barna sin del går jeg. De storkoser seg. Bare håper regner slutter snartHåpe du får en fin dag og koser deg litt til tross[emoji4]
Det blir nok det. Hadde det vært kun meg hadde jeg ikke brydd meg. Men for barna sin del går jeg. De storkoser seg. Bare håper regner slutter snart![]()
Her skal det vaskes klær, gulv, likes, lufte hund, ha husmøte +++
God søndag folkens! Her blir det sofa og film som start![]()