Vært på jobbVaske klær og slappe av. Det siste litt vanskelig med ei frøken som krever sitt innimellom.
Enn du?
Hjem å støvsuge
Så yil byen med kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på jobbVaske klær og slappe av. Det siste litt vanskelig med ei frøken som krever sitt innimellom.
Enn du?
Mhm jeg vetOg mye av det de har er farlig fint![]()
Har du sett det bambustøyet de har?Mhm jeg vet
Fint herÅssen er det med Kengu da?
Jupp har i grunn detHar dere hatt en fin dag?
Ja mye fintHar du sett det bambustøyet de har?
Elsker denne, og den er myk som en drøm å ta på
![]()
Slappet av for det meste, godt å ha lille hjemme for helgen [emoji171] Du da?
Vært på jobb
Hjem å støvsuge
Så yil byen med kb
Filmtid her
Klem [emoji169]Ja, nettopp det, svigerinna mi har termin i sep, så hadde ikke akkuratt lyst å smitte ho heller[emoji6] Hadde det vært eneste feiringen av frøkna så hadde jeg blitt med. Men gjorde vondt i mamma hjerte å kle på, ordne håret for å så si hadet. Litt ekstra vondt at ho er vant til at jeg ofte må bli hjemme også... [emoji40][emoji30]
Ja. Men ingen la merke til detOj stakkars
Hahaha. JA ! Løp!Er det nå jeg skal bli bekymret?
Alle 3 ungene er hjemme, jeg ser ingen av dem og det eneste jeg hører er TV'n![]()
Nei men tipper skravling ;-)
Hu tok det overraskende bra faktisk. Tror ikke noen hadde lagt merke til det. Så dermed slapp hu unna den delen![]()
Uff ja. Ei venninne av meg hadde tom hvit bukse som ikke forble hvit [emoji33] Løp gråtende hele 2 km hjem stakkars. Husker det med skrekk enda jeg. Og det var ikke meg en gang.Det var jo godt for hu[emoji4] husker selv at det var den store skrekken![emoji85]
Isj kjipt med kvalmeStøvsuge skulle jeg gjort og, men det ville ikke kvalmen være med på.
Åååå, nå er jeg så lei! Fryser, snufset og er så sliten. Så jeg sitter hjemme under pledd og skal finne meg en skikkelig jente film! Mens mann og datter er hos broren til mannen og feirer bursdagen til niese og frøkna vår!
Vår har bursdag 29, og niese den 15. De feirer siden til mannen sammen hvert år og siden min litt nærmere bursdagen. Litt trist å ikke få vært med. Samtidig så hadde ho sikkert ikke merket om jeg var der heller[emoji28][emoji85]
Trøster meg med strikketøyet og eyecandy på tv
Så bølgenHva ser dere?