Skravletråd AUGUST!

Gjerne ha ei vekkerklokke på i tilfelle jeg sovner på sofaen. Minstejenta ville jeg skulle gå imot hu når skolen var slutt.

Eldste sin lærer ringte også. Eldste hadde blødd gjennom. Så måtte komme med ekstra klær. Stakkars jenta mi. Ikke lett å blir stor. Men trodde hu var ferdig da. Er på 6dagen nå.

Nei, bare tenke positivt[emoji4] og høsten kan jo bli veldig fin den[emoji4][emoji260]
Det har den jo vært de siste årene. 19 grader på halloween og sånn.

Problematisk varme høster de siste par årene for oss som tørker kjøtt til jul (fenalår og pinnekjøtt) og ikke vil ha der for varmt for kjøttet...

Gjerne ha ei vekkerklokke på i tilfelle jeg sovner på sofaen. Minstejenta ville jeg skulle gå imot hu når skolen var slutt.

Eldste sin lærer ringte også. Eldste hadde blødd gjennom. Så måtte komme med ekstra klær. Stakkars jenta mi. Ikke lett å blir stor. Men trodde hu var ferdig da. Er på 6dagen nå.
Kjedelig for henne. Godt du kunne komme med skift.

Det har den jo vært de siste årene. 19 grader på halloween og sånn.

Problematisk varme høster de siste par årene for oss som tørker kjøtt til jul (fenalår og pinnekjøtt) og ikke vil ha der for varmt for kjøttet...

Det har det[emoji4] men trenger ikke være varmt for at høsten blir fin. Noe med sjarmen er og måtte ta frem litt ull.

Det har det[emoji4] men trenger ikke være varmt for at høsten blir fin. Noe med sjarmen er og måtte ta frem litt ull.
Ull er herlige

Kan godt ha en kald og tørr høst.

Varm og våt er håpløst for julematen. Myglet kjøtt er kjipt. Vi har kastet noe hvert av de siste tre årene :-(

Jobb.
Handle jordbær og brus
Fylle og pynte kake
Bake muffins
Lade opp og sette opp telefon til eldste
Pakke den inn

Muligens frakte eller avtale henting av kake, muffins og gele til mine foreldre.

Siden selskapet er hos mine foreldre slipper jeg "rydde og vaske huset til selskap"
Litt planer der ja

Ull er herlige

Kan godt ha en kald og tørr høst.

Varm og våt er håpløst for julematen. Myglet kjøtt er kjipt. Vi har kastet noe hvert av de siste tre årene :-(

Huff, det er kjipt når maten blir ødelagt[emoji17] Håpe dere slipper og kaste noe i år.

Litt planer der ja
Litt, men likevel senkede skuldre og ikke stressa. For dette får vi til

Stygt å si det. Eller vondt å erkjenne. Men å feire ute av huset gjør forskjellen.

Så planen for høsten og livet videre er å komme til det punkt at vi har så grei orden hjemme at det ikke er sånn

Vi er nok det. BÆ [emoji23]

Fælt nok. Men :) Godt å vite vi er flere

Mine venninner er også borte
Og jeg er lei av enveiskontakt. De troooor riktignok de er flinke. Og det får de tro. Men de ser ikke at det er jeg som alltid starter mld og slikt gitt.
Bæææ[emoji23]

Det er samme her. Tar jeg ikke kontakt blir det tyst leeenge.

Back
Topp