Skravletråd AUGUST!

Godt med det man vet at er iorden

Og greit med timer her og der selv om det var litt lenge til da.
Ja. Men skulle gjerne vært nå. Vurderer ringe legen for hastetime. For å få ett eller annet. Man kan gjerne ikke sykemld seg fra aap da. Men å vente en hel mnd for å få noe forandring er lenge nå kjenner jeg...

Jobb
Så må cel huset vaskes
Mulig kb skal på kino med kompis

Der da?
Jobb.
Handle jordbær og brus
Fylle og pynte kake
Bake muffins
Lade opp og sette opp telefon til eldste
Pakke den inn

Muligens frakte eller avtale henting av kake, muffins og gele til mine foreldre.

Siden selskapet er hos mine foreldre slipper jeg "rydde og vaske huset til selskap"

Så lyst på grønt ullundertøy tio kb men 400 pr del er litt dyrt synes jeg
Åh, jeg kjøpte til Nevøen min på Norwegian Outlet i fjor. Fra Bergans. Betalte 200,- pr del tror jeg. Eller 175,- Men jeg vet ikke hvor du bor.

God morgen. Jeg spyyyr. Hurra. Dagen er komplett [emoji23] Forbanna drittmedisiner.

Lille er en tur i barnehagen. Mannen skal spille golf. Vurderer å sove litt etterhvert. Er zombie.

Planer for helgen?

God morgen. Jeg spyyyr. Hurra. Dagen er komplett [emoji23] Forbanna drittmedisiner.

Lille er en tur i barnehagen. Mannen skal spille golf. Vurderer å sove litt etterhvert. Er zombie.

Planer for helgen?
Æsj da :( Dritt altså.

Klem ♡ Sov litt etterhvert ja [emoji8]

Planer for helgen?

God morgen[emoji4]
Å nei, samme medisin som du ble så dårlig av sist?[emoji17]
Trives snuppa i bhg?
Hvis været er bra så blir det beising også en blåbærtur[emoji2]

Back
Topp