Skravletråd AUGUST!

Fikk i det minste time til legen 5 september også nå. I forhold til 14 september.

Får gå bort til nav for å snakke med de. Evnt gi en beskjed til min behandler om hu ikke kan ordne noe.

Så sliten og vond og tårene presser konstant pga det hele. Gruer meg bare til absolutt alt.

Får håpe det.

Ringt jobben nå. Fortalt jeg ikke kom i dag heller :( Prøver komme gjennom til legen nå da... Kø der...
Åh, Spyro. Det er leit du skal måtte gjøre det i tillegg... Det er så tøft å ringe slik i lengden [emoji171]

God morgen[emoji4]
Å nei, samme medisin som du ble så dårlig av sist?[emoji17]
Trives snuppa i bhg?
Hvis været er bra så blir det beising også en blåbærtur[emoji2]
Ja samme møkka.

Hun trives veldig godt [emoji171] Synes det er stas å leke.

Beising av hus? :) Blåbærtur er stas da :)

Åh, Spyro. Det er leit du skal måtte gjøre det i tillegg... Det er så tøft å ringe slik i lengden [emoji171]
Ja :( Men nå ringte jeg nav og snakka med ei hyggelig og forståelsesfull dame. Hu skulle legge igjen en beskjed til behandleren min der hu skrev konkret jeg ikke klarte så mange dager jeg er satt opp. Og at hu skulle ta kontakt med meg. Så håper det hjelper nå da.

Ja samme møkka.

Hun trives veldig godt [emoji171] Synes det er stas å leke.

Beising av hus? :) Blåbærtur er stas da :)

Haff, ikke bra[emoji17] unner deg ikke dette.
Så godt med barn som trives og har det bra i bhg[emoji2]
Ja, vi bygde på huset i fjord, men rakk bare et strøk før vinteren. Så er ikke mye, men nok. Blåbærtur er stas, og snuppa elsker blåbær. Så vi må utnytte at vi har blåbæra rett utafor døra[emoji6]

Fikk i det minste time til legen 5 september også nå. I forhold til 14 september.

Får gå bort til nav for å snakke med de. Evnt gi en beskjed til min behandler om hu ikke kan ordne noe.

Så sliten og vond og tårene presser konstant pga det hele. Gruer meg bare til absolutt alt.

Sender deg en stor klem[emoji171]

Ja. Men skulle gjerne vært nå. Vurderer ringe legen for hastetime. For å få ett eller annet. Man kan gjerne ikke sykemld seg fra aap da. Men å vente en hel mnd for å få noe forandring er lenge nå kjenner jeg...
En måned er litt lenge

En måned er litt lenge
Veldig syns jeg. Fordi vikaren har ferie of fastlegen er ikke tilbake før da fra permisjonen sin.
Typisk meg å ha behov når ingen er der. Også er det greit med en av de to siden de vet alt i saken min.

Back
Topp