God tjaaa, grei nokGod morgen[emoji4] Hatt en god natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tjaaa, grei nokGod morgen[emoji4] Hatt en god natt?
Åh, Spyro. Det er leit du skal måtte gjøre det i tillegg... Det er så tøft å ringe slik i lengden [emoji171]Får håpe det.
Ringt jobben nå. Fortalt jeg ikke kom i dag hellerPrøver komme gjennom til legen nå da... Kø der...
Nei, og ganske sliten og lei. Men det går vel på et vis.Ikke helt i form leser jeg?:/
Ja samme møkka.God morgen[emoji4]
Å nei, samme medisin som du ble så dårlig av sist?[emoji17]
Trives snuppa i bhg?
Hvis været er bra så blir det beising også en blåbærtur[emoji2]
Huff :/ slitsomt . Hva er planen nå da ?Nei, og ganske sliten og lei. Men det går vel på et vis.
JaÅh, Spyro. Det er leit du skal måtte gjøre det i tillegg... Det er så tøft å ringe slik i lengden [emoji171]
Fine!Vis vedlegget 230871 Vis vedlegget 230872 Vis vedlegget 230873 Vis vedlegget 230874 Vis vedlegget 230876
De nye jakkene
Den grå er til neste år da
God tjaaa, grei nokder ?
Så flottSnuppa har sovet hele natta, så da har den vel vært bra[emoji6]
Ja samme møkka.
Hun trives veldig godt [emoji171] Synes det er stas å leke.
Beising av hus?Blåbærtur er stas da
![]()
Her er det oppholdI dag regner det masse her! Tydelig at sommeren snart er over..![]()
Så flottdet har ikke mi nemlig
![]()
Fikk i det minste time til legen 5 september også nå. I forhold til 14 september.
Får gå bort til nav for å snakke med de. Evnt gi en beskjed til min behandler om hu ikke kan ordne noe.
Så sliten og vond og tårene presser konstant pga det hele. Gruer meg bare til absolutt alt.
En måned er litt lengeJa. Men skulle gjerne vært nå. Vurderer ringe legen for hastetime. For å få ett eller annet. Man kan gjerne ikke sykemld seg fra aap da. Men å vente en hel mnd for å få noe forandring er lenge nå kjenner jeg...
I dag regner det masse her! Tydelig at sommeren snart er over..![]()
Takk [emoji169]Sender deg en stor klem[emoji171]
Veldig syns jeg. Fordi vikaren har ferie of fastlegen er ikke tilbake før da fra permisjonen sin.En måned er litt lenge
Var da 15 sider så litt sjravles det