Æsj, det er kjedelig! God bedring![]()
Takk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, det er kjedelig! God bedring![]()
Herlig. Slik her med farmoraNå er hu på ferie da. Men ringer titt og ofte til barna for å prate. Hu savner de med en gang
[emoji169][emoji169]
Så mye fintLille har fått klær, og mor telefon [emoji4]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forrsatt dårlig?Godt å høre
Tja. Hva skal jeg si [emoji23]
Det er fintMinste fikk ny bestevenn på sfo i dag. Som bor rett i gata vår. Nå er hu der og leker og jeg har hilsa og utveksla tlfnr. Greit å ha kontrollMen veldig gøy med ei venninne rett i gåavstand da
![]()
Sovet borte i nattSlitsom dag for han?
Nope overnattingÅh, skolestart?
Nope overnatting
4 gutter i telt
Jeg liker SonyVar salg
Jeg er egentlig Samsung jente. Men nye Sony har fått god kritikk så prøver.
De sovnet visst 2.30Det hørtes slitsomt ut ja[emoji79][emoji173]️
Det kan man bli sliten av jaNope overnatting
4 gutter i telt
Så koselig [emoji7] Godt med alle nært [emoji1]Det er enda værre når mamma og pappa er på ferie. Da ringer pappa på FaceTime hver dag. Og hvis ho ikke er i nærheten så bare later han som han ringte for å snakke med meg [emoji23][emoji23]
Men veldig koselig da! Vi er heldige for min farmor og farfar bor 100meter bortafor mamma og pappa, mormor og morfar bor ca 4km unna oss. Svigers bor 5min unna, samme gjøre broren til kællen og tanta mi. Broren min og en annen tante og søstra til kællen er de som bor lengst unna. Og det er ca 1t bare.
Aha. Legge seg tidligere i dag daSovet borte i natt
Så koselig [emoji7] Godt med alle nært [emoji1]
Det var mye skravlingDet kan man bli sliten av ja
Det må hanAha. Legge seg tidligere i dag da![]()
Hahaha så sant ! [emoji23]Ja det er greit nå. Ikke så kult da jeg var 18 å bodde her å pappa stadig kjørte bort å kommenterte alt han syns jeg skulle gjøre og sånt [emoji23][emoji23]
Veldig lite ja [emoji21]Det må han
6 t søvn er litt lite
Men de har kost seg veldig da , så da får det gåVeldig lite ja [emoji21]