Ja ikke sant, var også en del bøker av den typen jeg liker å lese.Så utrolig flott!!
Lånekortet fungerer som nøkkelkort slik at jeg kommer meg inn også når det ikke er betjent, og jeg får registrert bøkene jeg ønsker å låne selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant, var også en del bøker av den typen jeg liker å lese.Så utrolig flott!!
Uff ja er ikke så lett. Blir jo veldig mye også. Så det skjønner jeg. Mi prematurjente tok de til en rolig del av avd når hu ville ha fred. For ble mye innimellom. Satt de og leste rolig for seg selv mens hu slappa helt av. Det var grei avveksling for henne i vår.Ja, hun koser seg [emoji171] Men hun sliter med inntrykkene, og kræsjer når hun kommer hjem... Er sint og gråter, og sliter med søvn. Vi skal ha møte til uka så vi kan fortelle litt hvordan hun fungerer. Barnehagen er super og imøtekommende [emoji171] Og hun elsker å være der. Utfordringen er å bearbeide inntrykkene..
Wish er jeg lei av. Men ebay funker veldig godt enda [emoji23]Kjenner til det. Wish... [emoji23]
Noen timer. Tenkte egentlig legge meg når ungene gikk på skolen. Men da var hodepinen komplett og skjelvingene i gang. Så sløver på sofaen heller.HuffdaFikk du sove noe? Jeg sliter med det motsatte om dagen. Sover 12 timer eller mer og er helt ferdig. Våkner ikke av noe [emoji85]
Fantastisk fine klær [emoji7] Mobilen har jeg null erfaring med. Men guri så gøy uansettLille har fått klær, og mor telefon [emoji4]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikk meg en utrolig god natt søvn i stedet. Guttungen har sovet også.... Så gikk vannet men fikk beskjed å komme inn kl 1600 ( kjeder meg allerede)
Høres ut som en bra dag![]()
Haha nei. Alt er plutta inn på kalender på kjøleskapet nå da![]()
Så veldig. Fikk ikke sove. Lå på sofaen til klokka 02. Så kom mannen ned på do. Og så meg. Så han tilbydde seg å bytte da. Så da sov han på sofaen og jeg gikk opp. Han sovna før han traff sofaen og jeg lå våken til 3 tiden. Når jeg endelig duppa litt, kom minste inn og la seg med meg. Og hu ligger så veldig urolig.... Så våkna ofte med hu lå oppå meg plutselig. Så ja. Veldig dårlig natt. Hodepinen dundra og dundrer. Skjelver en del. Så må rette opp det jeg skriver også hele tiden [emoji23]
Helt supertJa ikke sant, var også en del bøker av den typen jeg liker å lese.
Lånekortet fungerer som nøkkelkort slik at jeg kommer meg inn også når det ikke er betjent, og jeg får registrert bøkene jeg ønsker å låne selv
Bra herHei jenter [emoji4] Hvordan er ståa?
Ikke så lett alltid. Men det er det som er tanken her og [emoji171] I dag har hun hatt en skikkelig melt down, uten like. Det bekymrer meg.Uff ja er ikke så lett. Blir jo veldig mye også. Så det skjønner jeg. Mi prematurjente tok de til en rolig del av avd når hu ville ha fred. For ble mye innimellom. Satt de og leste rolig for seg selv mens hu slappa helt av. Det var grei avveksling for henne i vår.
Håper dere finner noe som fungerer godt da. Er bra å lese at bhg er gode og imøtekommende da [emoji7]
Du får være forsiktig [emoji171]Noen timer. Tenkte egentlig legge meg når ungene gikk på skolen. Men da var hodepinen komplett og skjelvingene i gang. Så sløver på sofaen heller.
Nå tok jeg faktisk ett skippertak da. Så har støvsugd sofaen. Oppi, utpå, under puter og flytta sofa. Nå slakt igjen. Men fant nå faktisk ene leka minste har leta etter [emoji23]
God kveldGod morgen![]()
Var salgFantastisk fine klær [emoji7] Mobilen har jeg null erfaring med. Men guri så gøy uansett![]()
Godt å få hentet seg inn litt [emoji171]Var veldig koselig, men veldig deilig å komme hjem også. Nå venter jeg bare på at mamma skal bli ferdig på jobb for ho skulle ha frøkna litt. Sånn at jeg kan få slappet av å lade opp til lang dag i morgen[emoji85]
Blir veldig sliten jaShit, dette må jo slite deg ut![emoji31] jeg hadde besvimt av slike netter... klem[emoji173]️