>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff daIkke så lett alltid. Men det er det som er tanken her og [emoji171] I dag har hun hatt en skikkelig melt down, uten like. Det bekymrer meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daIkke så lett alltid. Men det er det som er tanken her og [emoji171] I dag har hun hatt en skikkelig melt down, uten like. Det bekymrer meg.
I willDu får være forsiktig [emoji171]
Plutselig får en ny favoritt [emoji1]Var salg
Jeg er egentlig Samsung jente. Men nye Sony har fått god kritikk så prøver.
Starter ikke før mandag herStelle og styre da litt. Første skoledag for hu som starter i 2 klasse og hu i 6 klasse i morgen ! [emoji38] Hvorfor går tiden så fort gitt? [emoji848]
Ja hatt en Sony før som jeg likte, så ikke helt ukjent. Veldig fornøyd!Plutselig får en ny favoritt [emoji1]
Så koseligMinste fikk ny bestevenn på sfo i dag. Som bor rett i gata vår. Nå er hu der og leker og jeg har hilsa og utveksla tlfnr. Greit å ha kontrollMen veldig gøy med ei venninne rett i gåavstand da
![]()
Jobb her å ikke noe på ettermiddagenHva bringer denne dagen da damer?
Her er det Planlegningsdag i bhg i dag og i morgen. Så først er det haste rydding for vaskedama kommer etterpå, så skal frøkna og jeg på cafe besøk med ei venninne og døtrene hennes. Ene er 3mnd eldre enn mi, og andre er 3mnd[emoji5]
Ooooog selvfølgelig strikke! [emoji23][emoji23] her har Langmo genseren kommet på pinnene, men i dobbel Erle!![]()
Og restegarnet går til en dusty genser... voldsomt kreativ der altså! [emoji23][emoji23][emoji23]
De fleste smartphoner har vel masse til felles såJa hatt en Sony før som jeg likte, så ikke helt ukjent. Veldig fornøyd!
Veldig. Helst kun pensjonister i gata her. Så kjekt med noen i gåavstand daSå koselig![]()
Slitsom dag for han?Fått hjem en supertrøtt gutt
Bhgstart er supergøy på det viset ja [emoji33] God bedring !Nå er jeg så lei av å være syk. På søndag begynte jeg å bli ganske sliten, kvalm og ingen matlyst siden mandag. Trøtt og i går ble jeg i tillegg plutselig forkjøla i tillegg! Blæææ! Barnehagestart altså! [emoji30][emoji30][emoji40][emoji40]
Bhgstart er supergøy på det viset ja [emoji33] God bedring !
Godt med litt passehjelp da [emoji169]Tusen takkekstra deilig nå som mamma og pappa kunne ha frøkna litt, for ble ikke akkurat bedre av en formiddag med rydding, cafebesøk og bestemt frøken i beste trassalder[emoji849]
Godt med litt passehjelp da [emoji169]
Åh, skolestart?Fått hjem en supertrøtt gutt
Æsj, det er kjedelig! God bedringNå er jeg så lei av å være syk. På søndag begynte jeg å bli ganske sliten, kvalm og ingen matlyst siden mandag. Trøtt og i går ble jeg i tillegg plutselig forkjøla i tillegg! Blæææ! Barnehagestart altså! [emoji30][emoji30][emoji40][emoji40]
Herlig. Slik her med farmoraJamamma å pappa er en av de nærmeste naboene våre (Dvs 2km unna[emoji23][emoji23]) så de har ho mye. Hvis pappa ikke har sett på på 3-4dager så må vi kjøre bortom bare for et kvarter, for da er det så lenge siden han har sett ho[emoji5] så veldig heldige der