Skravletråd AUGUST!

Du kan spare den til en annen baby eller selge den[emoji1]
Med usikkerheten omkring passform vil jeg ikke selge. Vi får se hva jeg fjør. Den ligger der og venter på festing av tråder.

Høres jo kjempe gøy ut![emoji1]
M&M er vel ikke noe å mobbe for?[emoji15] alle liker jo dem! Trist om det stemmer...
Håper han får en superduper dag![emoji1]
Tja, vet ikke jeg om alle liker dem. Tror ikke de er helt in i guttegjengen i klassen hans.

Men altså. Han skal være med fordi søstra skal synge, og jeg tror det blir bra

:) jeg er ikke voldsomt flink til å følge med på forum, men nå plinger det i tlf hver gang det skjer noe, så der hjelper kanskje! Hehe!

Var aktiv i starten da jeg var gravid med frøkna... så satser på at den plutselige interessen er et tegn[emoji12]

Er du prøver?

:) jeg er ikke voldsomt flink til å følge med på forum, men nå plinger det i tlf hver gang det skjer noe, så der hjelper kanskje! Hehe!

Var aktiv i starten da jeg var gravid med frøkna... så satser på at den plutselige interessen er et tegn[emoji12]

Er du prøver?

Hvorfor så mange varsler?
I tapatalk. Trolig fordi jeg ikke helt med vilje "følger" deg eller noe sånn og derfor får varsel om alle trådene du starter i åpne forum. Så...jeg kommer til å se om jeg får til p slutte å følge deg uten at det et vondt ment ;-)

Litt usikker her. På neste omg nå skal jeg strikke r over r og felle med r og vr over der jeg har gjort det da.(der ermene blir som skal være korte) Det skjønner jeg. Men skal man legge opp nye masker på den omg man feller eller på neste omg ? Skal ha 13 nye m. Men hvor hen? På omg etter felling eller på samme omg. Og er det 13 nye på samme eller er det øke 13 mellom de nåværende. Ble blond og forvirra plutselig [emoji56][emoji56][emoji56]
Strikker dahliatopp ovenfra og ned.

e5bfb718d2d379021f90eb35b3d92fe3.jpg

Litt usikker her. På neste omg nå skal jeg strikke r over r og felle med r og vr over der jeg har gjort det da.(der ermene blir som skal være korte) Det skjønner jeg. Men skal man legge opp nye masker på den omg man feller eller på neste omg ? Skal ha 13 nye m. Men hvor hen? På omg etter felling eller på samme omg. Og er det 13 nye på samme eller er det øke 13 mellom de nåværende. Ble blond og forvirra plutselig [emoji56][emoji56][emoji56]
Strikker dahliatopp ovenfra og ned.

e5bfb718d2d379021f90eb35b3d92fe3.jpg

Du skal legge opp 13m der du feller, så du får masker under ermen. De legger du opp på neste runde.

Du skal legge opp 13m der du feller, så du får masker under ermen. De legger du opp på neste runde.
Det jeg trodde. Men jammen greit å dobbelsjekke. Første gang jeg prøver ovenfra og ned og noe avansert altså [emoji23]

Tysen takk for svar :)

Det jeg trodde. Men jammen greit å dobbelsjekke. Første gang jeg prøver ovenfra og ned og noe avansert altså [emoji23]

Tysen takk for svar :)

Bare hyggelig:) syns ovenfra og ned er veldig kjekt! Kan prøve på underveis også:)

Slenger meg med her jeg! :) gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE :) meg kort oppsummert :)
Hei ! Velkommen skal du være. Hvor i landet ?:)

Back
Topp