Skravletråd AUGUST!

Nå som appen fungerer igjen og de fleste er ferdig med ferie.. Kunne det vært på tide med en utfordring?
Tja. Fungerer ikke bedre enn at jeg ikke gadd å logge inn enda en gang og tok tapatalk, men den fungerer i alle fall ;-)

Kan godt prøve utfordring jeg. :-)

God kveld ja.

Sa sover yngste

Mellomste er akkurat ferdig på badet og jeg skal gå og gi nattakos tenker jeg.

Eldste kommer snart fra trening sammen med faren.

Jeg puster lettet ut etter at jeg har et simkort i lommeboka klart til å sette i mobilen til eldste som er ifølge posten sporing ventet på onsdag. Da rekker vi lade og sette opp det grunnleggende og pakke inn før lørdag :)

Fredag skal jeg bake, gele kan jeg vel egentlig ordne torsdag så er den stiv til evt transport av maten fredag kveld

Og jeg må huske å bake pizzaboller!

Hvilken leverandør valgte du? Og hvilket abonnement?

Vår får også telefon i gave til 9 års dagen :)

Hvilken leverandør valgte du? Og hvilket abonnement?

Vår får også telefon i gave til 9 års dagen :)
Vi endte på smart barn 200 mb fra telia dels pga at jeg fant en telia-butikk som kunne ordne på dagen og hadde dobbelt data av Telenor u 11 som kostet det samme (99 kr) og var den andre butikken jeg kunne ordne i fysisk. Siden vi var sent ute måtte vi ordne på stedet, ikke på nett.

Så ser vi hva han bruker og endrer evt abb senere.

Vi endte på smart barn 200 mb fra telia dels pga at jeg fant en telia-butikk som kunne ordne på dagen og hadde dobbelt data av Telenor u 11 som kostet det samme (99 kr) og var den andre butikken jeg kunne ordne i fysisk. Siden vi var sent ute måtte vi ordne på stedet, ikke på nett.

Så ser vi hva han bruker og endrer evt abb senere.

Ser at det har sikker bruk funksjonen. Lurer på om noen av de billig abonnementene har det?

Virker bedre idag[emoji1]
Så bra. Men den lurte meg i går også til å tro det. Så ble den tull iløpet av dagen igjen [emoji14] Får håpe det varer da :)

Hei hei[emoji4] Er det bra med dere?
Jeg er sykemeld og kjeder meg[emoji85]

Hei hei[emoji4] Er det bra med dere?
Jeg er sykemeld og kjeder meg[emoji85]
Jo går vel greit sånn sett. Trøtt og sliten da. Som vanlig hehe

Rimelig kjedelig å være sykemeldt ja. Men om ikke annet får en tatt igjen en del serier [emoji14]

Jo går vel greit sånn sett. Trøtt og sliten da. Som vanlig hehe

Rimelig kjedelig å være sykemeldt ja. Men om ikke annet får en tatt igjen en del serier [emoji14]

Hodet som plager deg?
Finner ingen serie jeg vil se, så ender opp med å spille på mobilen eller sove flere timer.

Hodet som plager deg?
Finner ingen serie jeg vil se, så ender opp med å spille på mobilen eller sove flere timer.
Ja. Hodet som er vondt og kroppen med føles det. Nakken er litt vrang. Så sliter med å finne god sovestilling da :) Men overlever det også.

Æsj da. Kjedelig når man ikke finner noe heller. Hva du spiller da?

Ja. Hodet som er vondt og kroppen med føles det. Nakken er litt vrang. Så sliter med å finne god sovestilling da :) Men overlever det også.

Æsj da. Kjedelig når man ikke finner noe heller. Hva du spiller da?

Så utrolig slitsomt. Håper du finner ut av det snart[emoji4]
Her går det i candy crush ol spill som det.

Back
Topp