Skravletråd AUGUST!

Ja. Det mases tidvis om litt annet, men dette har det vært stilt om. Vi har sagt klart at mobil får man når vi mener det er behov for det.

Han går alene hjem fra skolen til tomt hus nå, og vi har ikke hustelefon. Så da synes vi det er behov. Og han blir ni.
Behov da ja. Derfor vår også fikk. Men hu var 8 år.

Mannen heller mot kontantkort startpakke på seven eleven. Eller så er det telenorbutikk som muligens også kan ordne det kjapt. Så heller bytte til abb om vi ser at bruken ikke egner seg for kontantkort / bytte til noe billigere om telenor ikke er rett avhengig av hva han lander på at vi skal gjøre

Vi startet også med kontantkort og nå har vi gått over til et billig abonnement med fri tale og sms[emoji4]

Hvis resultatet som regel er et helt plagg som kan brukes så er du flink[emoji1]
Forrige resultat var jo et helt plagg som ikke kunne brukes.

Og om dette kan er det ingen som vet enda ;-)

God kveld ja.

Sa sover yngste

Mellomste er akkurat ferdig på badet og jeg skal gå og gi nattakos tenker jeg.

Eldste kommer snart fra trening sammen med faren.

Jeg puster lettet ut etter at jeg har et simkort i lommeboka klart til å sette i mobilen til eldste som er ifølge posten sporing ventet på onsdag. Da rekker vi lade og sette opp det grunnleggende og pakke inn før lørdag :-)

Fredag skal jeg bake, gele kan jeg vel egentlig ordne torsdag så er den stiv til evt transport av maten fredag kveld

Og jeg må huske å bake pizzaboller!

De 2 minste er i seng, mannen er ute og tar en øl med en venn, eldste skal snart spise kvelds og jeg rydder.
Hva gjør dere i kveld?

To i seng, eldste spiser, mannen sjekker opp hvor vramt genseren han har kjøpt uten vskeanvisning (er det i det hele tatt lov? ikke lurt i alle fall) kan vaskes. Min "bomull tåler egentlig minst 60, så den han helt sikkert vakes på 40" falt ikke i god jord. Hos mannen som egentlig gjerne vasker det meste sammen....

Og jeg... veksler mellom pc og strikketøy
Det er derfor, bl.a, mine ikke vokser like fort som spyro sine. Jeg er over på glttstrikk nå og har ca 5 cm strikketøy. Av forventet ca 40 når det er ferdig (og da skal det ha armer også) så jeg har en del igjen...

Back
Topp