Skravletråd AUGUST!

Blir gjerne noe sånn ja. Men det er noe med at databruken gjerne er annerledes nå enn for få år siden, ser jeg i alle fall for min egen del. Bl.a kommer han til å (trolig ikke helt på egenhånd til å begynne med) spille pokemon go.

Så vi får se, rett og sett. Se hvordan bruken blir. Men tror nok at det blir å stoppe innom senteret og ordne noe, og satse på at mobilen(e) som mannen bestilte på fredag kveld sendes i morgen og kommer frem i tide til at vi får ladet opp og gjort klar og pakket inn på fredag. Og at han får avbestilt den ene i morgen tidlig når kundeservice åpner. De har nemig FORTSATT ikke tømt hndlekurven hans så det ser ut som at han ikke har kjøpt noe. det var det som gjorde at han antok det skar seg på første forsøk og trykket "fullfør kjøp" igjen og altså ha bestilt dobbet...
Aj. Vår har kun brukt wifi på sin. Enda faktisk gjør hu det av gammel vane tross for det er mb inkl.

Den er kjip da. Burde tømme seg etter man trykker gitt

Strikker fortsatt sakte. Men er over på glattstrikk i det minste

Irriterer meg at jeg strikker en lite pen vrangbord, jeg har jo ikke strikket på lenge og hadde glemt at det blir sånn når jeg ikke passer på. Jeg strikker litt strammere vrang enn rett og den første vrange masken "strammer opp" den siste rette ved på et vis "stjele en mm av garnet" Den første rette derimot, den blir løøøøs.

Og derved får jeg en vrangbord bestående av en løs rett, en stramm rett, to vrange, en løs rett en stram rett, to vrange. Og det er på ingen måte pent eller jevnt :(

Men jeg gidder ikke ta det opp igjen, bare husker dette til jeg skal strikke vrangbord på ermer og hals, samt genseren til guttungen som har stor krage i vrangbord
Gleder meg i hel til glattstrikk ! Fanken for ett mønster. Gåen

Blir nok så pent atte :D

Aj. Vår har kun brukt wifi på sin. Enda faktisk gjør hu det av gammel vane tross for det er mb inkl.

Den er kjip da. Burde tømme seg etter man trykker gitt
WiFi er jo det man bruker mest, men egner seg dårlig til pokemon go da. Men hvor mye spill seg blir er jeg usikker på.

Gir meg for i dag. Kommet dithen at alt er sammen nå i det minste :D Elsker den allerede og er superstolt over meg må jeg innrømme.
23b2ab8aba15ae1be8904c1621a77f70.jpg

Gir meg for i dag. Kommet dithen at alt er sammen nå i det minste :D Elsker den allerede og er superstolt over meg må jeg innrømme.

God morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*

Hehe, håper det snart skjer noe hos deg[emoji2] lykke til!

Jeg orker ikke finne dataen. Syns det er så klussete. Stort og tar plass. Spesielt når jeg sitter i sofa og strikker litt innimellom. Mobil er fin ting. Men fikk komme inn nå. Håper det varer da :)

Liker ikke PC jeg heller[emoji15] lagt min elsk på appen[emoji7]

Imponert!!

Du har grunn til å være stolt

Imponert!!

Du har grunn til å være stolt

Falt aldri for pokemon go vi. Så tenkte aldri på det hehe
Jeg har nå bare spilt sånn mest fordi jeg likevel gikk mye tur. Og litt gøy

Guttungen var frelst fra første gang han så det, hos en kompis og i fyr og flamme da han så jeg hadde det. Han samler på kort og ser gamle serier på YouTube og spiller tvspill (?) hos en kompis som er like frelst og fikk egen mobil i sommer.... Merkelig nok ikke det minste mas. Ikke spurt en eneste gang om å få mobil.
Et par ganger sagt han vil spare penger og kjøpe seg en, men ikke seriøst spurt om

God morgen alle sammen
Tiøbake til hverdagen igjen
Slapp hverdag her.
Jeg ligger enda. Ikke kjørt til jobb.

Siden det er planleggingsdag i både sfo pg bhg.

Jeg skal på jobb da, mannen skal være hjemme. Men ikke stress med å hente i bhg klokka tre da. Så hun fikk sove til hun våknet.

Back
Topp