>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kjempe. Får håpe det daLilla er min favorittfarge, sikkert derfor jeg falt for den.... Må høre om hun vil like den da....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe. Får håpe det daLilla er min favorittfarge, sikkert derfor jeg falt for den.... Må høre om hun vil like den da....
Øvelse gjør mester. Også spørs det på tålmodigheten deres også [emoji23]Vis vedlegget 230616 Kjøpt flettebok . Satser på at det blir noen flotte fletter etterhvert. Ellers går det i sånne på bilde bare. Ikke flink med hår![]()
Den er litenØvelse gjør mester. Også spørs det på tålmodigheten deres også [emoji23]
Haha ja da så [emoji14] Ble bedre etter 3 år syns jeg [emoji23] Da fikk jeg prøve ymse fletter mens tålmodigheten var på prøve for fullt [emoji14]Den er litenLopper i blodet og er jo bare 1,5år
![]()
Jada går nok lettere når hun er på broren sin alderHaha ja da så [emoji14] Ble bedre etter 3 år syns jeg [emoji23] Da fikk jeg prøve ymse fletter mens tålmodigheten var på prøve for fullt [emoji14]
Fletter er gøy. Og krever tålmodig jenteVis vedlegget 230616 Kjøpt flettebok . Satser på at det blir noen flotte fletter etterhvert. Ellers går det i sånne på bilde bare. Ikke flink med hår![]()
Imponerende lengde på håret. Mi kan liksom såvidt få en hestehale...Den er litenLopper i blodet og er jo bare 1,5år
![]()
Fletter er gøy. Og krever tålmodig jente
Klarer akkurat det på bilde før hun løper avgårde . Mhm det er mye hår. Kom ut med full manke. Gjorde broren ogsåImponerende lengde på håret. Mi kan liksom såvidt få en hestehale...
Her er manken på min. Klippet luggen en gang eller to men håret bak har bare ikke blitt lenger.Klarer akkurat det på bilde før hun løper avgårde . Mhm det er mye hår. Kom ut med full manke. Gjorde broren også![]()
Jupp juppBra der?
Å ja!!!Jeg er ingen Spyro, og synes 3,5 cm vrangbord på pinne 3 tar tid. Kommet til 2,5 cm nemlig...
Hihi der ja. Er jo litt daHer er manken på min. Klippet luggen en gang eller to men håret bak har bare ikke blitt lenger.
![]()
Hihi der ja. Er jo litt daHer er manken på min. Klippet luggen en gang eller to men håret bak har bare ikke blitt lenger.
![]()
![]()
Ja har det veldig bra. Alt fint herJupp jupp
Der da?
Tidvis henger det seg så man svarer både og to og tre ganger jaOi der hang det seg ikke bare litt haha du fikk iallefall svar Sara haha