Skravletråd AUGUST!

Så det.
Er det problemer enda?
Ja
98db9c49eac12980a2dce37611cd5be3.jpg

Kan noen lage en tråd når buggsa er ordna her inne? Takk for meg frem til den er i orden. Får bare opp feilmld og jeg gidder ikke gå inn på nettleser for hver gang jeg vil svare Så. Hva skal jeg nå gjøre med all den ekstra fritiden min gitt? Får planlegge mer strikkeprosjekt tenker jeg. Men skal prøve komme innom innimellom med tapatalk. Men denne tråden ble feil nå. Håper de ordner det snart da

Obs er for meg en for dyr butikk å fast handle i. Men går innom når det er flere ting jeg trenger på tilbud[emoji12] toalettpapir, tørkerull, omo powerdose og skyllemiddel er jeg fast kunde på(når tilbudet er der[emoji23])

Ja, Obs er generell en dyr butikk[emoji4] men tilbudene er bra!
Perfekt for julegaver i desember også[emoji2]

Men neste lørdag er det opp tidlig på alle

Eldste fyller ni.

Klokka 11 skal mellomste leveres på festival, da skal vi ha
*gitt gave, som er mobil. Og sikkert tar oppmerksomhet resten av dagen.
* spist frokost
*tatt med oss kake og muffins og gele og pizzaboller og alt annet som tilhører selskap (engangsservise, kakelys, vaniljesaus evt rips, is og what-not) muligens vogn og i alle fall bleier til lillemor og klesskift til familien. Sluppet av "alt mulig og lillemor" hos mine foreldre og kjørt til byen og parkert og gått til der det er....

Dørene åpner klokka 12 sånn for oss andre og så varer det til 1530.

Ja, bare å våkne tidlig for alle

Etter konsert er det selskap hos mine foreldre. Når vi har kommet oss derfra. Det er ganske mange folk som skal dit

Lykke til med valgene. Så mye å se og kjenne på :)
Litt tilfeldig QUOTE.

Hvor kjøpte du oppkiften? Wool-et-eller-annet nedlasting? Må jeg gjør det fra pc da. For gjør jeg det på mobil har jeg det bare på mobilen, eller? Er det utskriftsvennlig?

Back
Topp