Kommer jo folk i dagSå effektiv på en fredag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer jo folk i dagSå effektiv på en fredag[emoji1]
Takk for detHa en fin bursdag[emoji1]
Vi har dessverre endel problemer etter gårsdagens oppdatering. Info ligger på tekniskKommer ikke inn på halvparten av trådene idag. Irriterende[emoji35][emoji35][emoji35]
JaSå det.
Er det problemer enda?
Ja, fikk ikke legge ved skjermdump. Men ja.Så det.
Er det problemer enda?
Så det.
Er det problemer enda?
Hei duGod kveld Syn
Vi er jo aldri her inne samtidig !?![]()
fin lørdag ?Som alltid på fredager og denne tid
@mett.no
Obs er for meg en for dyr butikk å fast handle i. Men går innom når det er flere ting jeg trenger på tilbud[emoji12] toalettpapir, tørkerull, omo powerdose og skyllemiddel er jeg fast kunde på(når tilbudet er der[emoji23])
Kommer ikke inn på halvparten av trådene idag. Irriterende[emoji35][emoji35][emoji35]
Og derved er fire av husets beboere (av oss med to ben) igang med dagen.
Hjelper jo det.Sånn har jeg det også[emoji35] litt bedre idag, kommer ihvertfall inn i denne tråden[emoji28]
Ja, lørdag er hans tur, søndag min.Mannen fikk sove lenge?[emoji2]
Litt tilfeldig QUOTE.Lykke til med valgene. Så mye å se og kjenne på![]()
Det har du jobbet for. Og fortjentFikk tårer i øynene før i dag på prøverommet på Norwegian Outlet når jeg fant ut at de størrelsene som passet i de klærne jeg hadde lyst på var størrelse S og 38
Det har du jobbet for. Og fortjentFikk tårer i øynene før i dag på prøverommet på Norwegian Outlet når jeg fant ut at de størrelsene som passet i de klærne jeg hadde lyst på var størrelse S og 38