ALt bra med megHatt en usedvanlig fin morgen med barna, levering i barnehagen gikk fint, og nå spiser jeg sein frokost med Netflix. Seinvakt i dag
![]()
Fin start på dagen[emoji1]
God vakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALt bra med megHatt en usedvanlig fin morgen med barna, levering i barnehagen gikk fint, og nå spiser jeg sein frokost med Netflix. Seinvakt i dag
![]()
LittMå være ille plagsomt med denne pipingen[emoji20]
Håper du har fått deg litt ekstra søvn[emoji4]
2. Oktober til Haugesund.Så dumt[emoji20] når har du time da?
Det kan det men menAsfalt kan bli veldig fint![emoji2] med litt fine kantsteiner eller blokker..
Ferdig på jobb?God ettermiddag Kengusnupp[emoji1]
Hehe. Stressa da jaMå le av mannen.
Han ringte meg desperat (som han alltid gjør dersom det er noe) og var helt fortvilet siden appen hans sa at han ville først være på skolen 2 minutter før SFO stenger.
Svarer at jeg skulle jo hente i dag.
Nei det går ikke sier han, jeg skulle jo ukeshandle, og vil jo ikke ha med meg henne da (fremdeles like stressa)
Ba han roe seg litt ned, sier jeg var veldig tidlig på jobb i dag, årsaken til det var at jeg skulle ukeshandle på vei hjem og så hente frøkna på SFO slik at det ble mindre stress for han. Måtte gjenta det 3 ganger før han skjønte hva jeg sa![]()
Men veldig greit at det går den veien da, verre dersom han egentlig skulle hentet og trodde jeg skulleHehe. Stressa da ja
Haha. Nå måtte jeg le litt. Ikke alt som er lett å forstå når man er stressa [emoji14]Må le av mannen.
Han ringte meg desperat (som han alltid gjør dersom det er noe) og var helt fortvilet siden appen hans sa at han ville først være på skolen 2 minutter før SFO stenger.
Svarer at jeg skulle jo hente i dag.
Nei det går ikke sier han, jeg skulle jo ukeshandle, og vil jo ikke ha med meg henne da (fremdeles like stressa)
Ba han roe seg litt ned, sier jeg var veldig tidlig på jobb i dag, årsaken til det var at jeg skulle ukeshandle på vei hjem og så hente frøkna på SFO slik at det ble mindre stress for han. Måtte gjenta det 3 ganger før han skjønte hva jeg sa![]()
Ja det tror jeg på. Jeg blir gjerne litt ivrig og [emoji85]Da var resten av dill til bu rsdag kjøpt
Kan like gherne ha bursdag på badeland ser jeg for temabyrsdag kan bli dyrt det ogsp
He he bra vi er flereJa det tror jeg på. Jeg blir gjerne litt ivrig og [emoji85]
Absolutt helt sant detMen veldig greit at det går den veien da, verre dersom han egentlig skulle hentet og trodde jeg skulle![]()
Så gøy daHe he nei skal ha hawaiibursdag for kengubarnet
Så kjedeligÆsj mange som ikke kan komme i familiebursdagen![]()
Takk! Ble veldig bra den ogFin start på dagen[emoji1]
God vakt!
He he jaSå gøy daSelv om det sikkert hadde vært gøy med en tur til Hawaii og
![]()
Det blir detSå kjedeligBlir det noen hvertfall da?
Går det bra med forberedelsene da?He he ja
Det går fint jaGår det bra med forberedelsene da?Full kontroll? Når er dagen?