• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd AUGUST!

Blir lei jeg. Ofte dårlig søvn og mye hodepine. Og har dårlig samvittighet konstant pga formen. Bare av å skrive det her gråter jeg. Igjen sikkert pga de to timene med søvn. Men alikevel.

Mamma maser konstant at jeg bør komme meg ut og lufte meg. Helst på besøk til hu da. Noe jeg ikke orker når jeg ikke sover og hodet dundrer.

Men mase skal hu. Hu som selv har slitt med migrene store deler av livet.

Under utredning. Tenkte ringe Haugesund og si om de får avbestilling vil jeg ha den.

Høres utrolig slitsomt ut[emoji20] lite søvn hjelper jo ikke akkurat på migrenen...
Dumt at mammaen din maser sånn, hun burde jo vite bedre[emoji849]
Satser på du snart får time slik at dere kommer i mål med utredning[emoji4] klem til deg[emoji173]️

Høres utrolig slitsomt ut[emoji20] lite søvn hjelper jo ikke akkurat på migrenen...
Dumt at mammaen din maser sånn, hun burde jo vite bedre[emoji849]
Satser på du snart får time slik at dere kommer i mål med utredning[emoji4] klem til deg[emoji173]️
Takk ♡
Håper også det.

Ja. Ikke sant. Hu burde vite bedre. Men tror vel at om jeg låser meg inne blir jeg så mye verre. Men det jeg vil er å sove det bort [emoji25] Håper hvertfall. Selv om det er tull det også

Takk ♡
Håper også det.

Ja. Ikke sant. Hu burde vite bedre. Men tror vel at om jeg låser meg inne blir jeg så mye verre. Men det jeg vil er å sove det bort [emoji25] Håper hvertfall. Selv om det er tull det også

Ikke rart man lengter etter søvn da[emoji4] det hjelper som regel..
Ikke blir man så veldig sosial heller når hodet nesten eksploderer[emoji20]

Ikke rart man lengter etter søvn da[emoji4] det hjelper som regel..
Ikke blir man så veldig sosial heller når hodet nesten eksploderer[emoji20]
Ikke i det hele tatt. Og pga den pipinga i øra hele tiden også høres det seriøst ut som varselsignalet før dynamitten eksploderer i hodet. Så det hjelper når man vil sove.

Kan være jeg sovner litt senere. I verste fall ikke. Unga bryr seg ikke om jeg sovner en halvtime eller time.

Vi har sommertid fremdeles og 7 timersdsger.
Har vært her 7 timer kl 14.00, men kjernetiden er frem til 14:30 og greit å få litt + tid når jeg først står opp så tidlig
Sommertid ble kraftig begrenset her i et lønnsoppgjør et år, så det har vi bare i juli (privat. Savner tidvis den offentlige sommertiden ja. Men til gjengjeld jobber ikke vi det kvarteret mer resten av året for å kompensere for plusstid da)

Jeg har ikke press på meg til å hente i bhg men skal plukke opp mellomste på sfo. Hun har jo dog ikke noe hastverk med det så jeg veksler mellom å jobbe litt ekstra, gå når jeg kan og stoppe på garnbutikken, eller bare reise hjem og kose lillejenta...

Neppe kjøpe garn i dag uansett, tror jeg. Snakke med mellomste om hun vil ha snøløvgenser og i så fall hvilken farge, minimum

Men klør i fingrene, ble inspirert i går.

Sommertid ble kraftig begrenset her i et lønnsoppgjør et år, så det har vi bare i juli (privat. Savner tidvis den offentlige sommertiden ja. Men til gjengjeld jobber ikke vi det kvarteret mer resten av året for å kompensere for plusstid da)

Jeg har ikke press på meg til å hente i bhg men skal plukke opp mellomste på sfo. Hun har jo dog ikke noe hastverk med det så jeg veksler mellom å jobbe litt ekstra, gå når jeg kan og stoppe på garnbutikken, eller bare reise hjem og kose lillejenta...

Neppe kjøpe garn i dag uansett, tror jeg. Snakke med mellomste om hun vil ha snøløvgenser og i så fall hvilken farge, minimum

Men klør i fingrene, ble inspirert i går.
Det kvarteret ekstra på vinteren gjør meg ikke noe, men elsker dagene med sommertid.
Men du kan se det positive i det, å jobbe i det private er bedre betalt enn å jobbe i det offentlige, men redusert stilling til 90% har vel du samme lønn du ville hatt med 100% i det offentlige [emoji14]

Det kvarteret ekstra på vinteren gjør meg ikke noe, men elsker dagene med sommertid.
Men du kan se det positive i det, å jobbe i det private er bedre betalt enn å jobbe i det offentlige, men redusert stilling til 90% har vel du samme lønn du ville hatt med 100% i det offentlige [emoji14]
Jeg tjener ikke bedre her enn i det offentlige faktisk. Jeg er plassert inn over normal lønn for min stilling pga at de skulle matche min offentlige lønn.. Så jeg tjener ca det samme.

90% stilling er en helt midlertidig greie pga bhg med lillemor som fikk 80% plass. Den ble satt opp til 100 så trolig går jeg også opp til 100% sånn fra september kanskje?

Leker med tanker om garn.

Å strikke kjekkasgenser i garnet fra pickles og snøløv i du store alpakka eller et alternativ fra pickles kommer på nesten 500 kr pr genser.

Å strikke i garn fra drops kommer derimot på i underkant av 200 kr pr genser...

Men da spørs der hva jeg gjør med kjekkasgenser som strikkes i to tråder om jeg tar to eller en tykkere, og problemet er litt å finne en skikkelig fin, klar blåfarge

Så jeg må helt klart avsted og titte.

Prøvde få time tidligere til Haugesund. Det gikk ikke. Måtte jeg skifte ble det ikke før til november plutselig da [emoji33] Så beholdt fint den jeg har. Nevrolog kan jeg ikke flytte uansett pga hodepinekalenderen jeg må fylle ut på forhånd.

Å strikke kjekkasgenser i garnet fra pickles og snøløv i du store alpakka eller et alternativ fra pickles kommer på nesten 500 kr pr genser.

Men da spørs der hva jeg gjør med kjekkasgenser som strikkes i to tråder om jeg tar to eller en tykkere, og problemet er litt å finne en skikkelig fin, klar blåfarge

Lykke til med valgene. Så mye å se og kjenne på :)

Lykke til.
Er utrolig gøy å kjøpe garn [emoji4]

Back
Topp