takk. Går å venter på å bli kalt opp nå..
Gode tanker.
Krysses det som krysses kan for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk. Går å venter på å bli kalt opp nå..
Klem til dere i dag Også! [emoji173] Vet du når dere får mer svar?Helt enig. Men heldigvis er han i fin form fremdeles [emoji173]️
Lykke til!takk. Går å venter på å bli kalt opp nå..
Kjør pentFår begynne å gjøre oss klare vi, ålesundtur i dag
Klem til dere i dag Også! [emoji173] Vet du når dere får mer svar?
Lykke til!
Takk for detGod tur
Tenker på dereTakk Kengu. <3
Takk takk det skal viKos dere på tur til ålesund![]()
Will doKjør pent
Jeg hadde også klaget. Det pleier å hjelpe for nav går det meste automatisk så de kan ikke se sånne ulogiske ting.... Men klager man så pleier det å gå bra selv om det er en papir mølleHåper de innser det logiske i at hun ikke gikk i en annen bhg fra lørdag til søndag i juli
Hun fikk plass fra 1.8 og begynte 1.8 og jeg har vært hjemme uten lønn siden jul så de tusenlappene vil jeg gjerne ha. Vi har rett på dem for hun har ikke hatt bhg før 1.8
HjelpesJeg er sliten må jeg innrømme..
Fikk vite på fredag at Knøtte har Akutt Myelogen Leukemi.
Så nå sitter vi på Riksen å er i gang med cellegift.
blir en lang og hard prosess. så vi håper på det beste.Hjelpesså veldig trist å høre. Håper at behandlingen virker.
Ønsker deg god bedring :/ klemme. Vi for håpe at testene er bra!Var sykt vondt. Og de skulle gitt seg og ringt på anestesi mye før.
Trykket er forhøyet, men finnes de som har 30 og 40 også. Det påvirker øynene, og de ser det på MR bildene. Øverste grense for normalt trykk er 20. For enkelte kan det være 25, om det ikke foreligger tegn på forhøyet trykk. Derfor behandles hvert tilfelle induviduelt. Synsnervene tyder på at trykket er for høyt for meg, det samme med symptomer. Så det er det de må gå ut ifra, de kan ikke låse seg på tall. De har et høyt tall, så det bekrefter. Også kan det variere i løpet av døgnet, derfor tas det gjerne en døgnmåling i hjernen før en eventuell operasjon, fordi en overdrenasje vil være uheldig det også. Den hodepinen en enda verre! Hvis de bare opererer uten å vite hvordan trykket varierer, så blir det litt fingeren i været. De kan avvise operasjon etter døgnmåling, om alle tall tilsier at det er det fornuftige. Så en tuuuuung og tja, avansert prosess kan man vel si. I mitt tilfelle hvor medisiner ikke er et godt alternativ, så heller det da tungt over på en operasjon, så lenge trykket er vedvarende i øvre og høyere grense, og symptomer og hevelse i synsverner vedvarer. Fordelen med en måling på 24, er at en døgnmåling antagelig viser høyere tall den også, og det vil styrke min mulighet for å få en operasjon. Noe som igjen vil kunne gjøre meg friskere mye raskere. Jeg håper fortsatt på at de i dag purrer på Riksen, men det avhenger helt av hvilken nevrolog jeg får på visitt.
Spent på hvorfor jeg er her enda. Merker at de har herja med nervene mine. Hofta har fått kjørt seg skikkelig... Men hodepinen er bedre. Fortsatt ikke hørt noe om verken blodprøver eller spinalprøver, så jeg vil ikke tro annet enn at de er fine.
Han sov då godt 12 timer i strekkHåper han har sovet fint i natt[emoji2]
Tønsberg lite privat et rett ved sykehuset ( så plakaten i går)Så moro.[emoji1] hvor er det loppis?
Jeg hvet * smelte*Har prøvd og det er orgasmisk[emoji1]
Kan ikke forestille meg hvordan det føles ovenfor egent. Men jeg håper virkelig det går bra !blir en lang og hard prosess. så vi håper på det beste.
Snart, snart baby!Det var bare så vidt det gikk, men riene starta faktisk på bursdagen min ja [emoji4] ingen baby enda da, men forhåpentligvis i løpet av dagen eller i morgen [emoji4]
Håper du snart vet mer. Kjedelig å vente og lureVar sykt vondt. Og de skulle gitt seg og ringt på anestesi mye før.
Trykket er forhøyet, men finnes de som har 30 og 40 også. Det påvirker øynene, og de ser det på MR bildene. Øverste grense for normalt trykk er 20. For enkelte kan det være 25, om det ikke foreligger tegn på forhøyet trykk. Derfor behandles hvert tilfelle induviduelt. Synsnervene tyder på at trykket er for høyt for meg, det samme med symptomer. Så det er det de må gå ut ifra, de kan ikke låse seg på tall. De har et høyt tall, så det bekrefter. Også kan det variere i løpet av døgnet, derfor tas det gjerne en døgnmåling i hjernen før en eventuell operasjon, fordi en overdrenasje vil være uheldig det også. Den hodepinen en enda verre! Hvis de bare opererer uten å vite hvordan trykket varierer, så blir det litt fingeren i været. De kan avvise operasjon etter døgnmåling, om alle tall tilsier at det er det fornuftige. Så en tuuuuung og tja, avansert prosess kan man vel si. I mitt tilfelle hvor medisiner ikke er et godt alternativ, så heller det da tungt over på en operasjon, så lenge trykket er vedvarende i øvre og høyere grense, og symptomer og hevelse i synsverner vedvarer. Fordelen med en måling på 24, er at en døgnmåling antagelig viser høyere tall den også, og det vil styrke min mulighet for å få en operasjon. Noe som igjen vil kunne gjøre meg friskere mye raskere. Jeg håper fortsatt på at de i dag purrer på Riksen, men det avhenger helt av hvilken nevrolog jeg får på visitt.
Spent på hvorfor jeg er her enda. Merker at de har herja med nervene mine. Hofta har fått kjørt seg skikkelig... Men hodepinen er bedre. Fortsatt ikke hørt noe om verken blodprøver eller spinalprøver, så jeg vil ikke tro annet enn at de er fine.
Klagen er klar til å sendes i dag.Jeg hadde også klaget. Det pleier å hjelpe for nav går det meste automatisk så de kan ikke se sånne ulogiske ting.... Men klager man så pleier det å gå bra selv om det er en papir mølle