Skravletråd AUGUST!

God morgen

Jeg er våken, alle andre sover her også

Dusjen hørtes egentlig lurt ut.

Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.

Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)

Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd [emoji173]️

Håper du fikk en fin dag p

Såå deilig! [emoji2]
Ja [emoji4]

Og jeg var helt rolig frem til jeg leste dette og tenkte at Oi det er bare 10 timer til vi sitter på flyet [emoji54]
Og jeg er den eneste som er våken og det er flere ting som må gjøres her hjemme [emoji54]

Gratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd til deg også [emoji4]

De bomma 7 ganger på spinalpunksjonen... Ene nåla bøyde seg. Noe høyt trykk, men ikke voldsomt. Tappet litt spinalvæske for prøver, det foreligger svar, men ikke hørt noe så antar normalt. De ville dog ha meg over til imorgen for å følge med, men vet ikke helt hvorfor så får høre i morgen. Mørbanket... Sov godt jenter [emoji173]
Sender deg en god klem [emoji173]️
Høres ut som om du virkelig er maks uheldig nå [emoji853]

Håper de snart kommer med noen svar da

Jeg er sliten må jeg innrømme..
Fikk vite på fredag at Knøtte har Akutt Myelogen Leukemi.
Så nå sitter vi på Riksen å er i gang med cellegift.
Ånei:( god klem til deg [emoji173] og lykke til med behandling !

Jeg er sliten må jeg innrømme..
Fikk vite på fredag at Knøtte har Akutt Myelogen Leukemi.
Så nå sitter vi på Riksen å er i gang med cellegift.
Å Mirell, sender deg en god klem [emoji173]️
Håper det ble oppdaget tidlig og at det fort går rett vei, men må være en utrolig vanskelig tid når for dere

De bomma 7 ganger på spinalpunksjonen... Ene nåla bøyde seg. Noe høyt trykk, men ikke voldsomt. Tappet litt spinalvæske for prøver, det foreligger svar, men ikke hørt noe så antar normalt. De ville dog ha meg over til imorgen for å følge med, men vet ikke helt hvorfor så får høre i morgen. Mørbanket... Sov godt jenter [emoji173]
Oj det va4 mange ganger

Back
Topp