Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var sykt vondt. Og de skulle gitt seg og ringt på anestesi mye før.Au. Bomme 7 ganger!
Spent på hva de sier i dag. Men ikke så høyt trykk? Hvorfor påvirker det øynene og gir smerter og skal opereres da?
Mørbanka er nok ordet [emoji6]Au
Stakkars deg. Hvordan føler du deg i dag da?
Så koselig [emoji2][emoji2]Var på kino med ungene i går. Junior Bigfoot. Var det det den het mon tro? Morro var den i hvert fall![]()
Planer for dagen?
Hjem igjen idag?Får vel hoppe i dusjen å.så pakke litt
Var sykt vondt. Og de skulle gitt seg og ringt på anestesi mye før.
Trykket er forhøyet, men finnes de som har 30 og 40 også. Det påvirker øynene, og de ser det på MR bildene. Øverste grense for normalt trykk er 20. For enkelte kan det være 25, om det ikke foreligger tegn på forhøyet trykk. Derfor behandles hvert tilfelle induviduelt. Synsnervene tyder på at trykket er for høyt for meg, det samme med symptomer. Så det er det de må gå ut ifra, de kan ikke låse seg på tall. De har et høyt tall, så det bekrefter. Også kan det variere i løpet av døgnet, derfor tas det gjerne en døgnmåling i hjernen før en eventuell operasjon, fordi en overdrenasje vil være uheldig det også. Den hodepinen en enda verre! Hvis de bare opererer uten å vite hvordan trykket varierer, så blir det litt fingeren i været. De kan avvise operasjon etter døgnmåling, om alle tall tilsier at det er det fornuftige. Så en tuuuuung og tja, avansert prosess kan man vel si. I mitt tilfelle hvor medisiner ikke er et godt alternativ, så heller det da tungt over på en operasjon, så lenge trykket er vedvarende i øvre og høyere grense, og symptomer og hevelse i synsverner vedvarer. Fordelen med en måling på 24, er at en døgnmåling antagelig viser høyere tall den også, og det vil styrke min mulighet for å få en operasjon. Noe som igjen vil kunne gjøre meg friskere mye raskere. Jeg håper fortsatt på at de i dag purrer på Riksen, men det avhenger helt av hvilken nevrolog jeg får på visitt.
Spent på hvorfor jeg er her enda. Merker at de har herja med nervene mine. Hofta har fått kjørt seg skikkelig... Men hodepinen er bedre. Fortsatt ikke hørt noe om verken blodprøver eller spinalprøver, så jeg vil ikke tro annet enn at de er fine.
Dette skal virkelig ikke et barn oppleve
Vet ikke hva jeg skal si, men sender dere en stor klem.
Håper dere får gode nyheter på prøvene idag![]()
Åneigod klem til deg [emoji173] og lykke til med behandling !
God morgen syn
Står til ? Ja 15-21.30God morgen SynJobb idag også?
Leste det. Så galeTakk. Er spent på dagen i dag. De skal ta nye prøver av beinmargen i dag.
Nei ikke før neste ukeHjem igjen idag?
Masse lykke tilTakk. Er spent på dagen i dag. De skal ta nye prøver av beinmargen i dag.
He he såpass jaIdag har jeg lite på planen. Jobb. Og deretter nyte helgenRydde litt.
Tenkte at jeg og jentungen kanskje kunne dra på fargehandelen og velge ut maling til rommet hennes. Regner med det blir lilla eller rosa. Noe annet ville vert et så stort sjokk at jeg muligens hadde besvimt![]()
![]()
takk. Går å venter på å bli kalt opp nå..Leste det. Så galemasse lykke og klem
![]()
Takk Kengu. <3Masse lykke til
Klem ❤
Masse lykke til og gode tankertakk. Går å venter på å bli kalt opp nå..
God turFår begynne å gjøre oss klare vi, ålesundtur i dag
Kos dere på tur til ålesundFår begynne å gjøre oss klare vi, ålesundtur i dag