Skravletråd AUGUST!

Vi var på en måte forberedt.. Å på en måte var det litt lettelse.
Nå vet vi i hvertfall hva det er. Å vi har startet behandling
Har lest litt tidligere. Men allikevel. En grusom beskjed å få. Men kan forstå lettelsen i å slippe uvitenheten. Virker han til å tåle cellegiften greit, eller er det for tidlig å si?

Har lest litt tidligere. Men allikevel. En grusom beskjed å få. Men kan forstå lettelsen i å slippe uvitenheten. Virker han til å tåle cellegiften greit, eller er det for tidlig å si?
Vi er på dag 4. Å han løper rundt i gangene her. Ler og herjer rundt med de som jobber her. De skal ta prøve av spinalvæsken i morgen å se om det er noen endringer.

Vi er på dag 4. Å han løper rundt i gangene her. Ler og herjer rundt med de som jobber her. De skal ta prøve av spinalvæsken i morgen å se om det er noen endringer.
Godt å høre han er i form sånn sett [emoji173] For en omveltning for dere. Håper det gir resultater. Og masse lykke til.

Vi er på ferie noen dager til men som sagt bsre å si fra så kommer jeg om vi er hjemme igjen
Vi kan jo snakkes igjen. Kanskje vi kunne tatt en kaffe.. De oppfordrer oss til å ta litt tid hver for oss utenfor sykehuset.
Selv om jeg ikke er sikker på om jeg klarer det :confused:

Vi kan jo snakkes igjen. Kanskje vi kunne tatt en kaffe.. De oppfordrer oss til å ta litt tid hver for oss utenfor sykehuset.
Selv om jeg ikke er sikker på om jeg klarer det :confused:
Jupp klart vi kan
Det er nok lurt å hlre på de ;)

De bomma 7 ganger på spinalpunksjonen... Ene nåla bøyde seg. Noe høyt trykk, men ikke voldsomt. Tappet litt spinalvæske for prøver, det foreligger svar, men ikke hørt noe så antar normalt. De ville dog ha meg over til imorgen for å følge med, men vet ikke helt hvorfor så får høre i morgen. Mørbanket... Sov godt jenter [emoji173]

De bomma 7 ganger på spinalpunksjonen... Ene nåla bøyde seg. Noe høyt trykk, men ikke voldsomt. Tappet litt spinalvæske for prøver, det foreligger svar, men ikke hørt noe så antar normalt. De ville dog ha meg over til imorgen for å følge med, men vet ikke helt hvorfor så får høre i morgen. Mørbanket... Sov godt jenter [emoji173]
Au. Bomme 7 ganger!

Spent på hva de sier i dag. Men ikke så høyt trykk? Hvorfor påvirker det øynene og gir smerter og skal opereres da?

:( Dette skal virkelig ikke et barn oppleve :(
Vet ikke hva jeg skal si, men sender dere en stor klem.
Håper dere får gode nyheter på prøvene idag:Heartred

Au :smiley-angry019
Stakkars deg. Hvordan føler du deg i dag da?

Var på kino med ungene i går. Junior Bigfoot. Var det det den het mon tro? Morro var den i hvert fall :D

Hipp hurra for oss.

Fikk du det da?

Jeg er 12 år eldre jeg da...
Det var bare så vidt det gikk, men riene starta faktisk på bursdagen min ja [emoji4] ingen baby enda da, men forhåpentligvis i løpet av dagen eller i morgen [emoji4]

Middag spist her også. Var veldig godt.
Båtpoteter jeg laga til selv, gulrot og blomkål, laksefilet og smelta smør. Med litt lettrømme ved siden av. Var snadder. Beste poteter noen gang sa mannen [emoji1][emoji7]

Båtpoteter er snadder[emoji1]

Jeg også:p prøv morene poteter svirre i olivenolje og havsalt ( en klype hviløkspulver om du ikke har i mot det. ) la det kose seg aluminiums form på grillen i ca 30-40 min * nam*

Har prøvd og det er orgasmisk[emoji1]

Back
Topp