Nei der ble det ikke noe av men planlegger å dra en tur på lørdag ....Håper du fikk deg en bytur?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei der ble det ikke noe av men planlegger å dra en tur på lørdag ....Håper du fikk deg en bytur?[emoji2]
Nei, ikke så gærent heldigvis. Får ned litt. Men blir ikke så mye vekt av det. Bare nok til at det ikke er noen fare.Det er jo bra daFår du næring intravenøst nå du gjerne?
Jeg ogsåGrilla poteter hørtes godt ut[emoji1] jeg elsker poteter!!
Noe er bedre enn ingenting hvertfall ♡Nei, ikke så gærent heldigvis. Får ned litt. Men blir ikke så mye vekt av det. Bare nok til at det ikke er noen fare.
Absolutt!Noe er bedre enn ingenting hvertfall ♡
Du kommer til detHvilken film?[emoji2]
Det er detKoselig [emoji2]
God kvelfGod ettermiddag[emoji1]
Klagee ikke på denSol er topp![emoji1][emoji1]
Det er detFlott natur![]()
Bare bra. Snart ferdig på jobb
neuda har mer enn nok. Dette har bare vært lagret. Syke samlere![]()
Fått rom og greier [emoji4]![]()
Ble plutselig helt slått ut så måtte ta paracet å legge meg
Går greit. Jeg er nå her. Smertestillende har ikke optimal effekt, så de bytter medisiner og velger å gjøre en spinalpunksjon med måling og tapping. Så er innlagt til de får mulighet til å gjøre det.
Middag spist, nå skal vi en tur nrd til vannet
Helt enkel sjokoladekake ganger toHvilken kaker bakte du? Bilde? For håpe det ikke blir for lenge![]()
Hipp hurra for oss.Gratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]