Skravletråd AUGUST!

God morgen. Lille våkna 6 i dag. Slapper av med litt melk nå [emoji173] Egentlig litt stor for det, men det får vi løse litt senere.

Jeg har slitt med hodet og kastet opp i dag og i går. Følt meg veldig uvel. I dag ringte jeg legekontoret, for å høre om legen min kunne ringe meg. De ville ha meg ned... Prøvde å forklare at de antagelig ikke får gjort mye, men de vil ha meg ned allikevel. Måle trykk, se meg osv. Greit nok, men jeg kan ikke kjøre. Dårlig unnskyldning, vi sender bil. Men datteren min er hjemme. Men farmor kan ta henne om jeg må ned. De skulle snakke med legen, se om hun godtok å bare ringe, eller om de skal få meg hentet ned dit. Jaja. De får endret medisiner. Målt blodtrykk. I bestefall sendt meg til øyelegen akutt, men det skjer ikke med mindre jeg ikke ser. Så ja. Optimist tenkte sikkert kontordama nå [emoji23]

Ellers er ungen og undulatene ganske fornøyde da [emoji4]

:( Ikke bra at du er så dårlig.

Håper det bare er vannkoppene som setter deg ut av spill. God bedring

Jeg hadde ca 320 uleste i går. Gjennom alle i dag men fikk noen nye på slutten av dagen da. Nå kan jeg sende mail også så da går det forhåpentligvis ut mail til kunden min om at jeg er back in business i morgen
Og med det renner det inn svar fra mange av de 32 personene som mottar den tenker jeg. Den nye kunden min har jeg allerde vært litt i kontakt med i dag

Godt å være back in business??[emoji1]

Disse 6000 får jeg nok ikke hjulpet så mye til med :-(

To kaker bakt i dag. Ha på glasur når lillemor sover. Og så er det å rydde og vaske huset som står litt på hodet etter at vi kom hjem fra ferie for under en uke siden med veldig mye klesvask....

Går vel på et vis

I morgen altså da selskap, uvisst hvor lenge, men om farmor er med blir ikke mine foreldre så lenge som ellers , så da har jeg sånnsett kvelden etter ungene er i seng

Ha en flott feiring![emoji1]
Gratulerer så mye med dagen din![emoji173]️

Last edited:
:( Ikke bra at du er så dårlig.

Håper det bare er vannkoppene som setter deg ut av spill. God bedring
Neeei. Og legen ringte tilbake, de hadde snakket med sykehuset så jeg fikk 2 valg. Samboer kunne komme å hente meg og bli med, mens noen kom hit og tok over lille, eller de sendte ambulanse for de vil ha meg til akutten, så hurra for denne dagen. Men det kan være det skjer noe. Vet ikke. Jeg håper de tar en spinalpunksjon og måler trukket i hjernen, men da skal det være ille før de gjør det.

God morgen. Lille våkna 6 i dag. Slapper av med litt melk nå [emoji173] Egentlig litt stor for det, men det får vi løse litt senere.

Jeg har slitt med hodet og kastet opp i dag og i går. Følt meg veldig uvel. I dag ringte jeg legekontoret, for å høre om legen min kunne ringe meg. De ville ha meg ned... Prøvde å forklare at de antagelig ikke får gjort mye, men de vil ha meg ned allikevel. Måle trykk, se meg osv. Greit nok, men jeg kan ikke kjøre. Dårlig unnskyldning, vi sender bil. Men datteren min er hjemme. Men farmor kan ta henne om jeg må ned. De skulle snakke med legen, se om hun godtok å bare ringe, eller om de skal få meg hentet ned dit. Jaja. De får endret medisiner. Målt blodtrykk. I bestefall sendt meg til øyelegen akutt, men det skjer ikke med mindre jeg ikke ser. Så ja. Optimist tenkte sikkert kontordama nå [emoji23]

Ellers er ungen og undulatene ganske fornøyde da [emoji4]
Dra ned du, la farmor passe jenta

Back
Topp