Skravletråd AUGUST!

Tja om det Kan hjelpe så hvorfor ikke? For noen blir det jo som en type terapi å skrive ting for å få det litt ut av systemet
Haha, joda [emoji14] Men jeg har gått i for mye terapi tror jeg. Lært meg for mye vektøy.

I dag er det to legetimer. Og viss formen er bra så vil jeg dra inn til byen:p barnepassen er på plass og første kaffen ble borte ved at espresso maskinen lever sitt egent liv..så da ble det vann:p

God morgen jenter. Gubben har dratt på jobb. Gutten ligger å sover og farmor i sin drømme verden.

Skal hoppe i dusjen og få i meg frokost før noen våkner.... hva står på planen?
God morgen :) Herlig da.

Lite på planen. Hjemme da.

Der da? [emoji173]

God morgen. Lille våkna 6 i dag. Slapper av med litt melk nå [emoji173] Egentlig litt stor for det, men det får vi løse litt senere.

Jeg har slitt med hodet og kastet opp i dag og i går. Følt meg veldig uvel. I dag ringte jeg legekontoret, for å høre om legen min kunne ringe meg. De ville ha meg ned... Prøvde å forklare at de antagelig ikke får gjort mye, men de vil ha meg ned allikevel. Måle trykk, se meg osv. Greit nok, men jeg kan ikke kjøre. Dårlig unnskyldning, vi sender bil. Men datteren min er hjemme. Men farmor kan ta henne om jeg må ned. De skulle snakke med legen, se om hun godtok å bare ringe, eller om de skal få meg hentet ned dit. Jaja. De får endret medisiner. Målt blodtrykk. I bestefall sendt meg til øyelegen akutt, men det skjer ikke med mindre jeg ikke ser. Så ja. Optimist tenkte sikkert kontordama nå [emoji23]

Ellers er ungen og undulatene ganske fornøyde da [emoji4]

God morgen

Jeg er våken, alle andre sover her også

Dusjen hørtes egentlig lurt ut.

Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.

Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)

Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..
Gratulerer med dagen [emoji2][emoji173]

Siden lille begynte i bhg 1. August så skal man ikke ha kontantstøtte i august, ikke sant?

God morgen

Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.

Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)

Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..

Hurra! Gratulerer med dagen!
Kjenner meg igjen i skippertaks rydding, frustrerende.. men vi har blitt litt bedre :)

God morgen

Gratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]

God morgen

Gratulerer med dagen Sara :D

I dag er det to legetimer. Og viss formen er bra så vil jeg dra inn til byen:p barnepassen er på plass og første kaffen ble borte ved at espresso maskinen lever sitt egent liv..så da ble det vann:p
God morgen.

Lykke til hos legen. Også må du ha en fin dag:D

Back
Topp