Haha, joda [emoji14] Men jeg har gått i for mye terapi tror jeg. Lært meg for mye vektøy.Tja om det Kan hjelpe så hvorfor ikke? For noen blir det jo som en type terapi å skrive ting for å få det litt ut av systemet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, joda [emoji14] Men jeg har gått i for mye terapi tror jeg. Lært meg for mye vektøy.Tja om det Kan hjelpe så hvorfor ikke? For noen blir det jo som en type terapi å skrive ting for å få det litt ut av systemet
Såå deilig! [emoji2]Fredag [emoji54] flyet går 18.10 og det føles uvirkelig nå
God morgenGod morgen jenter. Gubben har dratt på jobb. Gutten ligger å sover og farmor i sin drømme verden.
Skal hoppe i dusjen og få i meg frokost før noen våkner.... hva står på planen?
God morgen Kengu [emoji6]God morgen alle sammen
Heldiggris [emoji7] Godt også det. Hjemmelaga?
Ble pizza her![]()
Gratulerer med dagen [emoji2][emoji173]God morgen
Jeg er våken, alle andre sover her også
Dusjen hørtes egentlig lurt ut.
Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.
Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)
Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..
God morgen [emoji4]God morgen
Han høres ut som meg [emoji23]Nei, toro[emoji23][emoji23]
Han er ikke så veldig glad i kjøkken tjeneste. Så jeg er fornøyd bare jeg får varm mat[emoji23]
God morgen
Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.
Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)
Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..
Gratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]God morgen
Formen ?God morgen [emoji4]
Gratulerer med dagen til deg også !Gratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]
Referat litt høyere oppFormen ?
Gratulerer med dagen SaraGod morgen
God morgen.I dag er det to legetimer. Og viss formen er bra så vil jeg dra inn til byenbarnepassen er på plass og første kaffen ble borte ved at espresso maskinen lever sitt egent liv..så da ble det vann
![]()
Gratulerer til degGratulerer med dagen vår! [emoji16] jeg elsker å ha bursdag men dette er første gang i mitt 26 år lange liv at jeg ønsker meg rier i bursdagsgave [emoji28]