Skravletråd AUGUST!

Ikke så ille nå når han har Harley. Den er han redd for. Men når han hadde buell. Søren da var jeg bekymra konstant
Godt det da, ikke godt når man er bekymret for dem

Godt det da, ikke godt når man er bekymret for dem
Æsj nei. Han er en flink sjåfør. Mer bekymra for de rundt som ikke ser etter.

Faren til ei venninne ble drept på den måten for mange år siden. Han kjørte på hovedveien og en bil skulle ut. Han i bilen så han ikke og kjørte rett ut i veien. Faren kjørte rett i han i 80 km som var fartsgrensa og døde etter veldig kort tid.

Det er jo skrekken :(

Æsj nei. Han er en flink sjåfør. Mer bekymra for de rundt som ikke ser etter.

Faren til ei venninne ble drept på den måten for mange år siden. Han kjørte på hovedveien og en bil skulle ut. Han i bilen så han ikke og kjørte rett ut i veien. Faren kjørte rett i han i 80 km som var fartsgrensa og døde etter veldig kort tid.

Det er jo skrekken :(
Huff så tragiskt [emoji853]

Så lenge? [emoji54] hadde blitt ei skikkelig kjerring for lenge siden selv!
Jepp. Jeg har vært en hurpe sikkert siste to månedene om ikke mer. Er ikke så mye her inne heller, for finnes ikke noe sosialt som interesserer meg om dagen desverre. Alt er bare litt surt.

Vanskelig å si, mye kan ligne på hverandre. Men du burde jo blitt veldig syk om du har fått det.

Legen skal kunne avbekrefte/bekrefte det om de vil ha dere inn da [emoji54]
Vel. Antar økende hodepine og oppkast kanskje bekrefter det [emoji23] Men vi er hjemme for sikkerhetsskyld. Jentungen er ganske muggen i dag også, så antar noe plager henne.

I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..

Masse god bedring til snuppa di[emoji4]

Lillegull skal ha kaviar og brunost.. hehe
Digg [emoji23][emoji23][emoji23]

Jaja har en merkelig en jeg også. Ei skive med banan og majones [emoji23][emoji23] Til min trøst er det pappa som lærte meg det. Og min storebror. Så jeg er bare skada av min familie [emoji23]

Back
Topp