Godt det da, ikke godt når man er bekymret for demIkke så ille nå når han har Harley. Den er han redd for. Men når han hadde buell. Søren da var jeg bekymra konstant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det da, ikke godt når man er bekymret for demIkke så ille nå når han har Harley. Den er han redd for. Men når han hadde buell. Søren da var jeg bekymra konstant
Greit å få fikset negler da [emoji6]Så travelt har jeg det.... Datatrøbbel....
![]()
Æsj nei. Han er en flink sjåfør. Mer bekymra for de rundt som ikke ser etter.Godt det da, ikke godt når man er bekymret for dem
Huff så tragiskt [emoji853]Æsj nei. Han er en flink sjåfør. Mer bekymra for de rundt som ikke ser etter.
Faren til ei venninne ble drept på den måten for mange år siden. Han kjørte på hovedveien og en bil skulle ut. Han i bilen så han ikke og kjørte rett ut i veien. Faren kjørte rett i han i 80 km som var fartsgrensa og døde etter veldig kort tid.
Det er jo skrekken![]()
VeldigHuff så tragiskt [emoji853]
Jepp. Jeg har vært en hurpe sikkert siste to månedene om ikke mer. Er ikke så mye her inne heller, for finnes ikke noe sosialt som interesserer meg om dagen desverre. Alt er bare litt surt.Så lenge? [emoji54] hadde blitt ei skikkelig kjerring for lenge siden selv!
Vel. Antar økende hodepine og oppkast kanskje bekrefter det [emoji23] Men vi er hjemme for sikkerhetsskyld. Jentungen er ganske muggen i dag også, så antar noe plager henne.Vanskelig å si, mye kan ligne på hverandre. Men du burde jo blitt veldig syk om du har fått det.
Legen skal kunne avbekrefte/bekrefte det om de vil ha dere inn da [emoji54]
Nei jeg lar meg fascinere [emoji6][emoji2][emoji23] barn bryr seg ikke om rare kombinasjoner heldigvis [emoji6]
Nja. Syns mye ser nasty ut.Nei jeg lar meg fascinere [emoji6][emoji2]
Mmmm. Fysj [emoji23]Nja. Syns mye ser nasty ut.
Minste spiser jordbærsyltetøy med majones liksom.
Eldste likte en periode leverpostei med reke på skiva. [emoji23]
Så veldig ogsåMmmm. Fysj [emoji23]
Haha. Ja det kan jeg forstå!Så veldig også
Blir innimellom småkvalm av å lage mat til de [emoji23][emoji23][emoji23]
I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Begynte på ny genser. I påfuglgarn. Gud for ett kjedelig garn. Mykt og deilig da! Men kjedelig å strikke med [emoji23]
Snart 10 cm overstått![]()
![]()
God kveld i stugu! Mannen har pusset ned en kommode idag (etter noen dagers mas) så må blir det å male den i friske farger, og vips så har lillegull fin kommode!
Det skal vi, rart at vi snart skal reise [emoji54]
Lillegull skal ha kaviar og brunost.. heheNja. Syns mye ser nasty ut.
Minste spiser jordbærsyltetøy med majones liksom.
Eldste likte en periode leverpostei med reke på skiva. [emoji23]
Digg [emoji23][emoji23][emoji23]Lillegull skal ha kaviar og brunost.. hehe
Vet ikke hvordan det var da hun fikk storebroren min, men jeg kom 17 dager før termin iallefall [emoji28]Hvordan lå moren din ann da? [emoji1] De sier ofte går de etter det
Hihi fort gjort. [emoji14]Vet ikke hvordan det var da hun fikk storebroren min, men jeg kom 17 dager før termin iallefall [emoji28]