Søte både i utseende og smakJa men det er bare bagatellerså liker jeg at det er søte figurer haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte både i utseende og smakJa men det er bare bagatellerså liker jeg at det er søte figurer haha
Jeg lager ikke noe nå, men venter heller til kvelden, da er det ofte flere innom så sjansen for suksess er størreDet er helt sant!Skulle funnet et tema som rører noe i alle, men vanskelig å finne et
![]()
Søte både i utseende og smak![]()
Klarer du å stoppe etter 4 biter ???Helt klart, bare synd de er så store for da holder det med 4 biter![]()
Klarer du å stoppe etter 4 biter ???
Den stoppen har jeg også heldigvis fått.Jeg blir fort kvalm av sjokolade så ja stopper damen jeg er veldig glad i sjokolade da
![]()
Den stoppen har jeg også heldigvis fått.
Hadde ikke den før
Heldig du er...Har alltid hatt den jeg da, ikke at det syntes da Haha![]()
Ja, det får da være måte påHelt greit å slippe kakeprat egentlig![]()
Og nå har du vel fått skravlet litt merManglet 75 da jeg sto opp idag![]()
Okei. Jeg skal lete litt på nett, så finner jeg helt sikkert en oppskrift på pepperkaker som er melkefri. Har jo mye som kan lages melkefritt nåPepperkaker bruke jeg ferdig deig på å fjor, men i år tenker jeg prøve med egen hjemmelaget. Litt usikker på hvordan bare.
Brune pinner er vel enkelt å lage med melkefritt. Jeg lagde forreste kolakaker i fjor. Supernammis!
Havreflarn tok jeg eplejuice i istedet for melk - veldig godt!
Julebrøs er jeg lite dreven på og fylte horn lager jeg ikke til jul og har ikke laget etter diett...
Heldig du er...
Legger på meg bare jeg lukter på sjokoladen, jeg![]()
Hun har nådd målet sitt nåOg nå har du vel fått skravlet litt mer![]()
Så du har tenkt å kakeprate snart ?Ja, det får da være måte på![]()
Kommer nok innom det igjen snart uansett![]()
Ja, jeg ser dere har skravlet når jeg var på treningHun har nådd målet sitt nå![]()
Syns ikke det hjelper på meg, jegLegger fort på meg jeg og, så er avhengig av å bevege mye på meg.. vanligvis legger jeg veldig på meg om jeg ikke får beveget meg masse...
Jeg har jo allerede dratt frem litt julekakeprat i dag daSå du har tenkt å kakeprate snart ?
Har det.Ja, jeg ser dere har skravlet når jeg var på trening![]()
![]()
Wow, imponerendeMed dette innlegget runder jeg 9025 innlegg denne måneden!!
Puh....sinnsykt godt å være ferdig med det![]()
Joa..Jeg har jo allerede dratt frem litt julekakeprat i dag da![]()
![]()