Haha! Tror faktisk det er over en måned eller så siden noen opprettet tråder om juleforberedelser og kalenderideer på høytiderforumetLitt vel tidlig å snakke om julemat enda vel
Sier hun som hørte på julemusikk i bilen i går![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Tror faktisk det er over en måned eller så siden noen opprettet tråder om juleforberedelser og kalenderideer på høytiderforumetLitt vel tidlig å snakke om julemat enda vel
Sier hun som hørte på julemusikk i bilen i går![]()
![]()
Mange som vil være ute i god tidHaha! Tror faktisk det er over en måned eller så siden noen opprettet tråder om juleforberedelser og kalenderideer på høytiderforumetjeg pleier vanligvis å drøye forberedelsene til tidligst sen november jeg da. Men pinnekjøtt er godt året rundt
![]()
Da ble det vel litt vanskeligereNei, for jeg er på jobb![]()
Skjønner den. Håper mannen snart er bedreVi får se hvor mye jeg klarer.
Har syk mann
Jeg liker også å være ute i god tid til jul, men oktober holder jaMange som vil være ute i god tid
Skal begynne tidligere i år jeg også, men venter til oktober i alle fall![]()
Sympati til deg, og god bedring til mannen.Vi får se hvor mye jeg klarer.
Har syk mann
Du strikka jo supermye i går!! Flinka!DET er litt mer utfordrende ja.
Jeg har normalt sett ikke helt det jeg heller, derfor tar mine prosjekter veldig lang tid. Men relativt låst til sofa, lite liv på bv, og garn som i fargeskiftene driver meg fremover, så gikk det fort i går. Vi får se hvordan det fortsetter.
Ja, det er tidlig nokJeg liker også å være ute i god tid til jul, men oktober holder ja![]()
Ja, jeg bakerJa, det er tidlig nok
Kan jeg spørre om du baker noe til jul?
Tenkte kanskje du hadde noen gode melkefrie oppskrifter![]()
Mine planer for dagen..God formiddag folkens!
Kaffepause på jobb for meg, for k dag er det jobb, jobb, jobb. Skal riktignok hjem til normal tid og få i meg selv og familien litt mat, kose med barna og legge de. Men så blir det jobbing igjen utover kvelden.
Hva er deres planer for dagen?
Det høres bra utJa, jeg bakerog svigermor baker
De vanlige oppskriftene som er uten melk/fløte, men med smør er faktisk helt ok å bruke det blå smøret i. Både svigermor og jeg bytta ut det i aktuell bakst i fjor, med godt resultat! Serinakaker, sjakkruter, sandkaker, berlinerkranser.
Og kransekake og kokosmakroner er jo naturlig melkefri.
Hva har du pleid bake til jul da?
Ja, for i går gjorde jeg jo nesten ikke noe annetDu strikka jo supermye i går!! Flinka!
Helt greit tidsfordriv i ventetiden daDET er litt mer utfordrende ja.
Jeg har normalt sett ikke helt det jeg heller, derfor tar mine prosjekter veldig lang tid. Men relativt låst til sofa, lite liv på bv, og garn som i fargeskiftene driver meg fremover, så gikk det fort i går. Vi får se hvordan det fortsetter.
Puh...bra det er litt liv i denDet tenkte jeg ikke på, det var jo veldig lurt!Den fungerte på det ene programmet så jeg, så den kan få leve på nåde til jeg får en ny
![]()
Bare feber eller andre symptomer ogsåHadde 39 i feber i går kveld, heldigvis mye bedre i dag, men ikke helt på topp
Ja, ble jo helt svett jeg!Puh...bra det er litt liv i den![]()
Helt greit å slippe kakeprat egentligDet kommer nok igjen snart nok
Må bare være greit slik at man ikke blir fristet hele tida![]()
Manglet 75 da jeg sto opp idagDa ble det vel litt vanskeligere
Ikke mange igjen nå da, nærmer deg mål nå![]()