Skravletråd august

Den følelsen når småen våkna å ikke sovna igjen, så jeg la han i vår seng. Men blir ikke plass til meg da :P så jeg gikk på sofan. Men nå ligger jeg bare å er redd pappaen ikke har fått meg seg at småen er der. Å ikke passer på. Så jeg får ikke sove :(
Håper du sovna etterhvert. Og at mannen fikk med seg mini...

God morgen damer!
Altså, den løpinga... Jeg feiga ut. Det regner helt sjukt mye her! Hadde vært gjennombløt før jeg hadde kommet av gårdsplassen...:o

Den følelsen når småen våkna å ikke sovna igjen, så jeg la han i vår seng. Men blir ikke plass til meg da :P så jeg gikk på sofan. Men nå ligger jeg bare å er redd pappaen ikke har fått meg seg at småen er der. Å ikke passer på. Så jeg får ikke sove :(
Æsj...kjip følelse:(
Håper natten gikk greit!

God morgen damer!
Altså, den løpinga... Jeg feiga ut. Det regner helt sjukt mye her! Hadde vært gjennombløt før jeg hadde kommet av gårdsplassen...:o
God morgen:D
Man løper vel ikke i regnvær om man ikke må:p skjønner deg godt!

God morgen damer!
God morgen :)
Du får prøve igjen i morgen da;)
Tror bare jeg må innse at regnkåpa få finnes frem igjen her også :p

God morgen :)
Du får prøve igjen i morgen da;)
Tror bare jeg må innse at regnkåpa få finnes frem igjen her også :p
Prøver igjen i kveld;) og regnkåpa er på plass;)

God morgen jenter.
Etter uke hvor de eldste og oss foreldre har vært forkjølet har det virkelig løsnet nå.
Eldste hoster litt fremdeles men ikke mye, og det er det.
Såda passer det utrolig godt at lille U begynner :(

God morgen jenter.
Etter uke hvor de eldste og oss foreldre har vært forkjølet har det virkelig løsnet nå.
Eldste hoster litt fremdeles men ikke mye, og det er det.
Såda passer det utrolig godt at lille U begynner :(
å neo! God bedring til lille U!

Back
Topp