Tror fortsatt jeg kan klare detHvordan ligger dere Ann med målene deres, jenter?August bare forsvant
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror fortsatt jeg kan klare detHvordan ligger dere Ann med målene deres, jenter?August bare forsvant
![]()
Ikke sett neiSiste av Hobbiten-filmeneIkke sett?
Funker ikke for alleJeg er ikke usikker. Nattjobbing funker ikke... Måtte en gang det var krise på jobb. Ble total krise for meg og![]()
Jeg er imponert!Funker ikke for alle
Jeg har jobbet natt i 14 år så er vant til det![]()
Nja. Burde klare 1500, men er slett ikke sikker...Hvordan ligger dere Ann med målene deres, jenter?August bare forsvant
![]()
August bare forsvantHvordan ligger dere Ann med målene deres, jenter?August bare forsvant
![]()
Lykke til med hyggekosfått ny favoritt sang feel the light med jennifer lopezser ut som vi kan få litt hyggekos i kveld. fremdeles redd, men jeg tror at tanta nærmer seg. neste syklus hopper vi bare ut det og starter prøvingen med nye medisiner
<3
takk for detLykke til med hyggekos![]()
Ja passer perfektSå herlig![]()
Det er da ikke noe å være imponert overJeg er imponert!
For meg er det så usannsynlig å klare jobbe natt, så de som holder på sånn i årevis imponerer meg joDet er da ikke noe å være imponert over![]()
Da er det hyggelig at jeg klarer å imponere daFor meg er det så usannsynlig å klare jobbe natt, så de som holder på sånn i årevis imponerer meg jo![]()
Aldri sett den jegSaving hope er en fin, trist, herlig og spenningsfull serie![]()
Godt natt til deg!God natt jenter![]()
Den er ganske ny tror jegAldri sett den jeg![]()
God nattGod natt jenter![]()