Ble en genser til mannen, en topp til meg, bukse til eldste, sminkefjerner og en øyenskyggeOkHva ble det?
Var koselig det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble en genser til mannen, en topp til meg, bukse til eldste, sminkefjerner og en øyenskyggeOkHva ble det?
Var koselig det![]()
Den er jo godJa, er Toro sin![]()
Masse lykke til!Huff kjenner jeg gruer meg til timen min hos frøyaklinikken i morgen :/ og vi har ikke hatt sex i det siste. Lurer på om det blir bedre når vi prøvervi er enda redde, men nå har det vært mer sykdom. Håper vi får hatt sex i kveld
![]()
HeiHoi! Her var man gått glipp av ting
Jeg har blitt skravlesløv, visstnok![]()
![]()
KoseligGanske stille her i kveld.
Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og fargelegger litt![]()
Den er visst ny
Helt grei, bra med smak![]()
Når energien ikke holder til å dusje.Du rekker vel litt når du er ferdig der![]()
JaDen er jo god![]()
Kan ikke bruke energien din på skravling da.Når energien ikke holder til å dusje.
Og jeg må spise etterpå så lille får nok mat og ikke jeg går ned i vekt. Og skal legge meg tidlig. Så blir det ikke mye.
Ligger på badet og prøver å motivere meg til å reise meg, kle på og gå opp
Tusen takkMasse lykke til!![]()
Kan du ikke sove så lenge du trenger?ER vel litt det, sånn erfaringsvis
JEg har lovet mannen å legge meg tidlig i dag. Han later til å tro at det skal medføre at jeg lettere står opp i morgen. Han har ikke forstått hvorfor det er tungt å stå opp
Fortsatt ikke nok aktivitet her tror jegSåpass ja! Noen aning om hvordan det ligger an da eller?
God kveld! Det lurer jeg også påGod kveld.
Hva skravles det om i kveld?
Jeg må jo på jobb. Og om jeg så sover til 12 er jeg sliten. Jeg er ikke trøtt, jeg er sliten.Kan du ikke sove så lenge du trenger?
Får han ikke tatt barna alene?
Har sett de som har vært på TV, er vel en 3-4 sesonger.Game of thrones.
Har du sett den?
Ble jo litt detBle en genser til mannen, en topp til meg, bukse til eldste, sminkefjerner og en øyenskygge![]()
Skravle kan jeg gjøre mens jeg ligger. Søvn er ikke det jeg mangler, jeg sover godt jeg. Jeg er bare utmattet, og tanken på å dusje har jeg utsatt forsi jeg må stå. Armene nå over hodet. Tanken på å spise utsetter jeg fordi jeg må sitte. Jeg er slitenKan ikke bruke energien din på skravling da.
Da må du prioritere mat og søvn![]()
Å fargelegge?Koselighåper jeg får til det snart
ser på ny serie saving hope på tv2sumo. Litt ekkelt med sånn legescener, men ellers helt grei så langt
![]()
Ser (ufrivillig) på fotball, så titter innom her med jevne mellomromGanske stille her i kveld.
Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og fargelegger litt![]()
God kveldGod kveld.
Hva skravles det om i kveld?